Cabaran 30 hari, Hari ke 26, Gajet Kepunyaan Saya

Harini, cabaran hari ke 26. Nak bercerita tentang gajet kepunyaan saya . Terasa mcm bdk2 ler pulak...

Harini, cabaran hari ke 26. Nak bercerita tentang gajet kepunyaan saya. Terasa mcm bdk2 ler pulak nk citer gadget2. Tp, xpe la...kasi citer aje laye. Zaman sekarang semua org bergajet. Gajet saya xbyk pun.


1. Handphone ni setelah iPhone 5 ilang di dobi terjatauh.
Tp, xpersan jatuh, budak dobi kata dia tak tahu. tak pe la. tak de rezeki. 
Dah la en husabnd adiahkan hp iPhone tu
Sedih tau!!


Last2 kene beli pakai duit sendiri (pasti tak ilang)


Hadiah C Pen (tp xpakai pun. Kasi simpan buat pekasam je la ;)


2. IPad
Hadiah besday dr en somi 2 thn lps xsilapnya.
Tapi ank lak suka. So, bg je la Dhia pakai ye.
Nanti, daddy belikan mummy iPhone6 lak
hahahaharapan!! 

Sekarang, tgh aim nk gadget gopro. Tp nak org belanja!! hahahaha

hado

nan hado :)

You Might Also Like

0 comments

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda