Dhia copy paste adik

Si adik, Dzal Aidi Fiqry ni mmg 24jam berbarut, berstokin dan kisah mlm tadi mummy kasik pakai baj...

Si adik, Dzal Aidi Fiqry ni mmg 24jam berbarut, berstokin dan kisah mlm tadi mummy kasik pakai baju tidur 1 tahun puye. Selama ni pakai baju 3-6m, 6-12m kekdg kesian lahai mummy nengok sendat-sendat dah baju tidur si Dzal Aidi ni. Bila sarungkan bju 1 tahun ni pun, nmpak mcm bernapas la sket. Pernah gak mummy geram, kasik pakai aje baju kakaknya. Then, daddy tegur,'apesal adik pakai seluar kakak love2 ni?' hahahaha amek ko!! Seluar bebunga mummy pakai kan ye. Sian anakku ye!


Buat muka hensem kekononya. Padahal muka pagi2an belum mandi, masham2 pipinya bila di cium. Masham sedap, tak pe. Mmg plg suka la mummy cium pipi pau ni ;) gebu gebas nyummeh2 ;)

Dan kisah malam td si kakak pun sibuk tlg mummy melipat kain baju. Dan2 gak la nmpak stokinnya. Terus nak pakai.Ngat Dhia berangan2 sambil stokin dan sambil nk pakai kasut. Tapi, rupanya2 nk pakai stokin mcm adik. Ok good!! memlm nk tido mmg bgus pakai stokin utk elakkan angin masuk badan. Dah ler, Dhia ni jenis tak suka berselimut. Sejuk camne pun, tak mo!! Rimas ler sgt ;)



Alhamdulillah dh pakai stokin, nyenyak aje tidurnya. Ragam memalam pun kurang. Sebelum tidur dah kasi sumbat memacam. Nasi, delima, kacang rebus dan biskut hehehe. Kasi kenyang nt tidur nya lena ;)

Lena tak lena. Kul 12 gak lah tidur nya ari2 

You Might Also Like

0 comments

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda