Shoplinks.Asia

Nak meja belajar katanya

Umurnya baru setahun lebih, tapi ideanya macam budak besar. Sedang mummy sibuk melayan Dzal Aidi. Si kakak pun main2 sendiri. Bawa diri. Bi...

Umurnya baru setahun lebih, tapi ideanya macam budak besar. Sedang mummy sibuk melayan Dzal Aidi. Si kakak pun main2 sendiri. Bawa diri. Bila mummy nk snap gambar, cecepat senyum. Pandai selfie2 ye kakak!!


Plg best tu siap ddk atas speaker, sambil amek cover CD buat ala2 membaca. padahal kosong je bahagian dalam tu. Haish, pandai kamu berlakon ye,kakak.

Kekadang seronok tgk telatah anak2, kdg2 ada ms geram pun ada. Biasalah kan ragam anak2 ni. Cumanya, mcm percaya tak percaya je Dhia ni 1 tahun lebih. Cepat dah besar dan banyak akalnya.

Walauapapun, alhamdulillah..di kurniakan anak yg cukup sempurna buat keluarga kecil kami.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -