Gerun tengok stretch Mark mcm ni tak? Bg yg sudah melahirkan anak atau sedang mengandung...Pastinya rasa gerun,kan? So, apa lagi? t...

Kisah semalam ptg, mummy balik keje trus beli goreng pisang & keropok lekor. Sedapnya makan panas2 ketika baru lps goreng.....

Diam tak diam..Mummy Dhia nk dah 30 minggu hamil. Pejam celik pejam celik lg 10 minggu je lagi...saat itu.  Persiapan sket2 semua d...

Buasir atau hemorrhoids boleh di kategorikan kepada dua kumpulan iaitu buasir dalaman dan buasir luaran. Buasir dalaman adalah apab...

Pentingnya vitamin!! VITAMIN / SUPLIMEN ialah BUKAN ubat ye!! Wanita yang mengambil pil perancang keluaraga - Anda perlu lebih Vit B6. Pes...

Promo SHAKLEE BULAN APRIL 2014 ni ialah OSTEMATRIX SHAKLEE KALSIUM tablet yang lain dari lain. Belum cuba belum tahu.  Nak tahu...

Hobi baru mummy. Google, baca-baca dan belek-belek nama baby. Walaupun dah assign task ni pd daddy, tapi...mummy still nk belek2 nama ga...

  Diam tak diam sekarang dah nk masuk 30 minggu kehamilan. Pengalaman mengandungkan anak pertama dan kedua ni mmg sgt berbeza. Ber...

Alkisah beberapa ari lps.. tgk mak mcm letih & penat je. Masuk tido pun awal. Katanya leher terasa tegang & mungkin byk angin dlm ba...