Shoplinks.Asia

My Rabu

Hari Rabu ke, bukan hari Rabu ke. Harus ku memerahkan susu untuk si kecik tu.  Hari ini, dapat 8oz untuk double pum tgh hari ta...


Hari Rabu ke, bukan hari Rabu ke. Harus ku memerahkan susu untuk si kecik tu. 

Hari ini, dapat 8oz untuk double pum tgh hari tadi. Sehari boleh la dapat berbelas-belas oz. Syukur. Susu harini, guna untuk esok hari (rumah baby sitter). Susu beku EBM tu simpan utk kes-kes urgent.

Sesebelum ni minum tak banyak (kat rumah baby sitter), Sekarang minum banyak dah. Erm, si kecik tu dah pandai dah. Tak nak isap botol baby. Nk botol berstraw. Erm..belasah je lah ye. Asalkan mahu minum susu banyak2.

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -