5 Barang Yang Saya Nak Beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan Yang ke 3 Tahun




Rakuten Malaysia adalah tempat membeli-belah di alam maya yang terbesar di Malaysia. Terdapat pelbagai kelengkapan rumah, diri, kanak-kanak, bayi, ibu, elektronik, gadjet dam bermacam-macam lagi. Rakuten Malaysia juga ada membuat penghantaran PERCUMA. PERCUMA? Ok, ini lah masanya untuk cuci mata di Rakuten Malaysia. Lagi pun tak lama lagi sahaja ulangtahun perkahwinan kami. Memang sedang plan untuk mencari hadiah. Jom buat wishlists. 5 barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun.


Find Item Select Order Pay Get

Mudah je membeli belah di Rakuten Malaysia. Hanya mengambil beberapa langkah sahaja:

1. Cari barang yang kita inginkan di laman web http://www.rakuten.com.my/

2. Pilih barang mengikut kategori yang kita berminat di Rakuten Malaysia.

3. Memesan / Order di Rakuten Malaysia.

4. Bayaran melalui Kad Debit / Kad credit / Paypall

5. Barang akan di terima dalam masa beberapa hari dari Rakuten Malaysia.

Ada yang nak tahu apakah 5 barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun?


Samsonite Ikonn 3 Notebook Back Pack 0
Samsonite Ikonn 3 Notebook Back Pack

Paling utama, barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun mestilah nak cari hadiah untuk suami tercinta. Beg laptop beliau macam dah nak uzur sahaja tu. Jadi, saya masukkan dalam wishlist saya.



Griffin KaZoo Case for iPad Mini - Fox 0
Griffin KaZoo Case for iPad Mini - Fox

Yang kedua, barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun ialah casing Ipad untuk anak-anak. Griffin KaZoo Case for iPad Mini - Fox ini nampaknya tahan lasak sedikit dan kanak-kanak mudah pegangjuga.



Women’s Cyprus IV Heel 0
Women’s Cyprus IV Heel

Yang ketiga, barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun ialah untuk diri sendiri. Kasut / sandal untuk raya. Lagi beberapa bulan je nak raya,kan? Saya suka warna hitam tak nampak kotor sangat. Selain itu, ianya kalis air dan tahan lasak. Sesuai untuk saya seorang ibu yang bekerja.



Creative Crocs Hello Kitty® Plane Clog 0
Creative Crocs Hello Kitty® Plane Clog

Yang keempat, barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun ialah kasut untuk anak pertama saya, Dhia Batrisya. Dia sangat meminati Hello Kitty. Tambahan pula, Croc ini di perbuat daripada getah lembut. Anak akan selesa memakainya.



Creative Crocs Mickey Paint Splatter Clog 0
Creative Crocs Mickey Paint Splatter Clog

Dan ini, yang kelima..barang yang saya nak beli di Rakuten Malaysia Sempena Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3 tahun. Untuk anak lelaki saya, Dzal Aidi Fiqry. Kasi sedondon fesyen dengan kakaknya. Boleh pakai untuk jalan-jalan, event dan buat kasut raya juga.

Meraikan ulangtahun perkahwinan kami, bukanlah untuk di diraikan berdua suami isteri sahaja. Tapi, lagi indah dan manis jika di raikan bersama anak-anak juga. Bagi saya, anak-anak adalah penyeri rumah tangga.

Pemberian hadiah juga bukanlah satu kewajipan dalam meraikan ulangtahun perkahwinan kami. Tapi, jika ada rezeki lebih, tak salah diberikan hadiah tanda ingatan. Di Rakuten Malaysia segalnya mudah bagi saya, saya boleh survey dan belek-belek mana yang berkenan di hati. Jimat masa dan minyak tol untuk survey barangan. Semuanya hanya satu klik di laman web http://www.rakuten.com.my/. Mudah!!


Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia
Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCouponsRakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia.


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com