Shoplinks.Asia

Baby Newborn di Hari Anniversary

Baby Newborn di Hari Anniversary Alhamdulillah, seronoknya dapat baby di hari anniversary yang ke 3 tahun. Sedap bau baby yang bar...

Baby Newborn di Hari Anniversary


Alhamdulillah, seronoknya dapat baby di hari anniversary yang ke 3 tahun.
Sedap bau baby yang baru lahir. 


Eh..tetiba dah besar ke baby tadi? hahahaha senyum-senyum simpul.



Tak puas ke duduk dalam baby kot ni masa lepas lahir?


Aish......kamu buat mummy gerammmmmmm tau.



Sian baby ni nak baring, tak dapat. Baby cot, Dzal dah memunya hehehe.
eh..eh..eh
Baby sapa ni ye? Ini adalah anak adik. Kami adik beradik ni, duduk berjiran sebelah rumah je. Seronoknya dapat baby ni,kan? Mummy nak kene tambah? Eh...jangan lah dulu. Tempat operate beranak tu, masih merah lagi tu. Sayangi lah perut ku ini.

Untuk adik, happy confinement!!

You Might Also Like

4 comments

  1. Ingatkan baby Mummy td..bau baby baru lahir memang sedap..

    ReplyDelete
  2. berpantang bulan puasa??? hehehe..

    ReplyDelete
  3. hahaha..yang dah besar tu still nampak macam baby

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -