#Cabaran20Hari Puasa/Raya RESIPI HIDANGAN SAHUR

#Cabaran20Hari  RESIPI HIDANGAN SAHUR Awal pagi tentunya kita nak makan menu mudah dan tidak berapa berat. Kami sekeluarga gemarkan menu...

#Cabaran20Hari RESIPI HIDANGAN SAHUR

Awal pagi tentunya kita nak makan menu mudah dan tidak berapa berat. Kami sekeluarga gemarkan menu seperti:

1. Nasi + ayam goreng + kicap
2. Nasi + sayur + telur goreng
3. Nasi + sayur + ayam gorang

Jika ada, lebihan makanan berbuka:-

Kari Ayam



Sambal bilis + kacang buncis goreng hati ayam


Sambal udang  + Kacang panjang goreng udang

Kita makan buat sahur sahaja. Mudah sahaja RESIPI HIDANGAN SAHUR kami ;)

You Might Also Like

5 comments

  1. selamat pagi dari syira lokman..hehee ^_^

    ReplyDelete
  2. menu yang best tue..tiga2 khaty suka

    ReplyDelete
  3. menu simple lagi menyelerakan..

    ReplyDelete
  4. Wah...

    Banyaknye menu bersahur tu , nampak sedap dan menarik,

    bagi Bonde menu sahur Fasa kedua ni mmg ringkas sgt sebab dah tak lalu nak makan
    share :
    http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/cabaran20hari-yang-ke-3-resepi-hidangan.html

    ReplyDelete
  5. samalah linda.. kalau ada balance lauk buka tu panaskan lauk tu je.. kalau xde, telur kicap pon dah sedap,...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -