Drama Cik Bunga dan Encik Sombong Bersiri Menjadi Kegilaanku

Drama Cik Bunga dan Encik Sombong Bersiri Menjadi Kegilaanku


Drama Cik Bunga dan Encik Sombong Bersiri Menjadi Kegilaanku


Drama bersiri Cik Bunga dan Encik Sombong dah menjadi kegilaanku lagi-lagi cerita ini di tayangkan di saluran HD. Gambar HD cantik dan hidup tu memang mata ni suka nau lah. Cerita drama bersiri Cik Bunga dan Encik Sombong ini di siarkan setiap hari Isnin hingga Khamis jam 9 malam di MAYA HD Saluran 135. Kalau terlepas tak ada masalah sebab dah rekod siap-siap. Bila FREE nanti, tengok balik ;)

Nak tahu kenapa saya suka cerita ini? HA!! kenelah tonton sendiri, baru tau apa yang bestnya :-


Episod 1



Episod 2





Episod 4

You Might Also Like

4 comments

  1. aida lom lagi jatuh cinta.
    sebab lom sempat tgk lagi citer ni :)
    akan qada' later hi hi hi...
    but tgk iklan, mcm menarik...

    ReplyDelete
  2. Semua cerita adptasi novel. kenkadang novel best cerita pulak hmm.
    Btw thanks share ! Salam Ramadhan Kareem mummy

    ReplyDelete
  3. tak pernah tengok lagi...nanti cari
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  4. trend skrg ramai dah suka drama melayu berbanding korean, dibantu oleh novelis melayu agaknya

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda