PREBIU DVD “Warna & Kerjaya”

BENGKEL PREBIU DVD TRAINING “WARNA DAN KERJAYA” OLEH MYRYL 

Sebelum ini saya telah kongsikan pengalaman saya ke bengkel WARNA DAN KERJAYA . Kali ini, saya ingin berkongsikan serba sedikit tentang MYRYL dan pelancaran DVD "Warna dan Kerjaya"

MYRYL (disebut sebagai my-real) yang merupakan singkatan bagi “Master Yourself Revamp Your Life” [www.myryl.net], ialah sebuah syarikat yang diasaskan oleh Shuhada Alauddin 3 tahun dahulu. MYRYL antara syarikat pertama yang menawarkan kursus dalam bidang pembangunan personaliti melalui terapi warna yang digandingkan dengan analisis tingkah laku (behavioural analysis). Kelebihan mereka: membantu individu membuat pertukaran kerjaya. 



MYRYL telah menghasilkan DVD yang berjudul “Warna & Kerjaya”. DVD “Warna & Kerjaya”. Jika anda seorang yang tidak mempunyai masa untuk ke bengkel. Anda boleh tonton sahaja DVD “Warna & Kerjaya” ini. DVD “Warna & Kerjaya” dihasilkan oleh MYRYL bagi tujuan untuk membantu golongan dewasa yang bekerja tetapi ingin membuat perubahan kerjaya ataupun ingin memulakan perniagaan; namun tidak tahu apakah kerjaya ataupun perniagaan yang perlu diceburi.



Shuhada Alauddin, pengasas MYRYL yang merupakan pakar Pembentukan Personaliti, Terapi Warna & Analisi Perlakuan . DVD “Warna & Kerjaya” ini mempunyai beberapa modul yang mudah di fahami. 

Dalam DVD Warna & Kerjaya ini memang tidak membosankan. Pelbagai tips ada di dalam DVD Warna & Kerjaya ini.



Jika anda inginkan perubahan kerjaya, meluaskan perniagaan anda atau inginkan kejayaan. Boleh tonton DVD Warna & Kerjaya.


Walaupun saya telah mengikuti bengkel Warna & Kerjaya bersama ahli Kelab Blogger Ben Ashaari. Saya masih tidak jemu-jemu menonton DVD Warna & Kerjaya ini untuk menaikkan semangat diri saya.


“People always have a dream job that they wish they could be doing and most often these people already have a steady career that has nothing to do with their dream job. So to get started all over again and do their dream job [even without leaving their current job] is going to be scary and normally people will choose to let it go and let it remain a dream.  So that’s what I’m trying to do here today; help them see and charter the way so that it can reduce their anxiety about starting from square one and hopefully get them one step closer to their dream” – kata Puan Shuhada yang mempunyai pengalaman sendiri tentang pertukaran kerjaya apabila beliau membuat keputusan untuk meninggalkan kerjaya beliau sebagai peguam dalam bidang korporat selama 10 tahun bagi memulakan MYRYL dan kini menjadi perunding dan pakar dalam pembangunan personaliti, terapi warna dan analisis perlakuan.


Untuk mengehtahui apa yang menarik tentang DVD Warna & Kerjaya. Dapatkan segera DVD Warna & Kerjaya di www.myryl.net
Atau E-mel ke ask.us@myrylpoint.net atau Nadhir Nordin, nadhir@myrylpoint.net 
No Telefon: 019-9390135  


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com