#Cabaran20Hari Puasa/Raya Tetamu Raya Yang Ditunggu

#Cabaran20Hari Tetamu Raya Yang Ditunggu :  Cabaran Hari ke 10 Setiap hari lebaran yang ha...

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015

#Cabaran20Hari Tetamu Raya Yang Ditunggu : 

Cabaran Hari ke 10

Setiap hari lebaran yang hadir. Saya sangat suka tetamu hadir. Antara tetamu raya yang ditunggu-tunggu tentulah buah hati. Eh..eh..eh buah hati? Ye lah, sebelum berkahwin memang tidak sabar nak tunggu buah hati datang beraya di rumah. Bukan buah hati seorang je. Tak sabar menanti kehadiran ahli keluarga buah hati juga.

Sekarang sudah berkahwin, pastinya tetamu raya yang di tunggu ialah mak, abah dan ahli keluarga serta sanak saudara. Seronok dapat berkumpul ramai-ramai. Pastinya berborak tidak ingat dunia ;)

You Might Also Like

3 comments

  1. saya tunggu duit raya je..tapi tu lah dah jadi mak mak ni mmg dah tak de duit raya..hehe..

    ReplyDelete
  2. boleh tunggu duit raya anak , amalina..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -