ENSOGO PUSAT MEMBELI BELAH ONLINE | SAVE, SMILE AND SHARE WITH ENSOGO


KEMPEN SIMPAN, SENYUM DAN KONGSI BERSAMA ENSOGO | SAVE, SMILE AND SHARE WITH ENSOGO



Ensogo Malaysia adalah sebuah destinasi membeli-belah dalam talian (shopping online) utama di Asia Tenggara, yang memaparkan pilihan eksklusif produk, perkhidmatan dan pelancongan menawarkan pada harga yang kompetitif . Ensogo, banyak memberikan tawaran terbaik untuk untuk pelanggan mereka dari barangan elektronik yang  terkini, alat solek, aksesori mewah dari jenama yang terkenal di dunia , perabot  dan aksesori untuk rumah atau makan malam bufet hotel 5-bintang.



Untuk memastikan pelanggan menikmati pengalaman membeli-belah yang unggul, Ensogo menjaga dan memilih pekerja yang berwawasan, peniaga dan jenama dipilih. Ensogo terus komited untuk memenuhi permintaan dengan cepat dan lancar dan dari segi penghantaran pesanan dan Perkhidmatan pelanggan Ensogo juga akan bertindak segera atas segala apa jua permasalahan.

Ditubuhkan pada tahun 2010, Ensogo Ltd yang disenaraikan di Bursa Saham Australia (ASX: E88) pada bulan Disember 2013. Tanggungjawab untuk kandungan laman web ini: Ensogo A Jenama MYDEAL SDN BHD (No. Syarikat: 899027-W)

Kini Ensogo memperomosikan Kempen Simpan, Senyum dan Kongsi dengan Ensogo Ensogo Malaysia dengan aplikasi yang baru di aplikasi mudah alih peranti Android 




Pengarah Urusan Ensogo Malaysia, Jan Hansen dahulunya seorang Pengarah Urusan daripada Lazada Malaysia menyertai Ensogo awal Januari 2015. mengatakan 50% pelanggan Ensogo membeli belah melalui dalam talian (shopping online) daripada peranti aplikasi Google dan Android. Maka, dengan ini, Ensogo melancarkan aplikasi muat turun aplikasi Ensogo melalui aplikasi android. Untuk memudahkan pelanggan Ensogo berurusan melalui talian.


Ensogo Malaysia menawarkan pelbagai diskaun hebat untuk pelbagai barangan. Jadi, jika anda tidak sempat membeli belah di pasaraya. Anda boleh mencuba membeli belah di Ensogo Malaysia.

Bersempena dengan kempen ini, Ensogo berbesar hati untuk memberikan kupon diskaun untuk pembaca www.azlindaalin.com . Hanya dengan masukkan kod:

KUPON DISKAUN ENSOGO MALAYSIA :

LINDA20 : Diskaun RM20 untuk pembelian melebihi RM 60 (melalui www.ensogo.com.my

LINDAAPP: Diskaun RM20 untuk pembelian melebihi RM50 (melalui aplikasi ANDROID) 

Boleh di dapati di Google Play Store juga: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ensogo&hl=en&utm_source=Blog&utm_medium=Blogpost&utm_campaign=AppDownloadBlog

Jangan cakap mummy tak bagitau tentang kupon diskaun, ye!! Selamat membeli-belah!


4 comments on "ENSOGO PUSAT MEMBELI BELAH ONLINE | SAVE, SMILE AND SHARE WITH ENSOGO"
  1. wah pusat membeli belah atas talian baru :-)

    ReplyDelete
  2. Makin senang laa nak shopping kat ensogo lepas ni

    ReplyDelete
  3. Nama pun ada iras-iras SOGO... Lagi senang nak shopping tak perlu keluar rumah..

    ReplyDelete
  4. wah, menarik ni linda :)
    semakin byk peluang shopping online gini tau.
    harga pun ok.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com