Fesyen Baju Terkini

 FESYEN BAJU TERKINI

Penggemar fesyen dan belian online? Sayalah tu!! ;) Shopping online agak popular buat masa kini. Kerana shopping online menjimatkan masa, jimat duit minyak dan parking serta tidak perlu tergesa-gesa dan berebut.

Apabila bercerita bab shopping online, fesyen bagaimana pilihan ramai ye? Tentunya, pilihan saya adalah fesyen terkini. Mana ada orang nak pakai baju fesyen 80an, 90an kan? Melainkan, ada hari tertentu seperti hari pakaian beragam atau majlis bertema.

Fesyen baju terkini pilihan saya ialah:-





Fesyen Baju Terkini


1.    Fesyen Baju Terkini – Baju Raya Pilihan
Lagi beberapa hari nak raya, raya nanti mesti nak pakai fesyen baju terkini. Banyak koleksi baju muslimah dan baju raya fesyen baju terkini yang ada di Zalora.


2.    Fesyen Baju Terkini – Sedondon kasut dengan Beg
Bila bercerita bab fesyen baju terkini, nampak lebih kemas dan elegan apabila di dondonkan dengan beg tangan dan kasut. 




3.    Fesyen Baju Terkini – Ke Pejabat
Pakaian ke pejabat dengan fesyen baju terkini akan memberikan kita lebih yakin. Terutama pada yang bekerja melibatkan jumpa klien atau pelanggan. Eh..eh..yang duduk di opis pun pasti inginkan pakaian ke pejabat dengan fesyen terkini. Barulah semangat bekerja tu ada. Betul,tak?





4.    Fesyen Baju Terkini – Casual
Ada bermacam-macam baju fesyen terkini casual untuk keluar berjalan-jalan. Semua pilihan ada di Zalora.




5.    Fesyen Baju Terkini – Sedondon Kasut
Warna sedondon baju dan kasut juga trend sekarang. Nampak lebih bergaya dengan fesyen baju terkini di Zalora.




Fesyen Baju Terkini , zalora, fesyen baju, latest design, latest fashion

6.    Fesyen Baju Terkini - Tudung
Tudung juga menjadi trend untuk bergaya. Dan terdapat pelbagai fesyen baju terkini yang boleh dipadankan dengan tudung terkini. Nampak lebih bergaya di Zalora.



Fesyen Baju Terkini , zalora, fesyen baju, latest design, latest fashion
7. Fesyen Baju Terkini - Bersukan
Jangan tak tahu, pakaian sukan pun adalah fesyen juga. Pakaian sukan, renang dan lain-lain.



Fesyen Baju Terkini , zalora, fesyen baju, latest design, latest fashion
8. Fesyen Baju Terkini - Mengikut Tona Warna Pilihan
Warna memang memainkan peranan penting untuk menaikkan aura seseorang. Tidak hairanlah warna juga sering di kaitakan dengan fesyen baju terkini.

Rambang mata bila melihat fesyen baju terkini. Semua fesyen baju terkini dari Zalora cantik, lawa dan harga pula sangat berpatutan. 

Jom kita lihat trend fesyen baju terkini popular yang paling digemari oleh wanita dan mendapat perhatian yang cukup meluas dalam dunia fesyen antarabangsa dalam kalangan para pencinta fesyen di seluruh dunia.  



1. Lace
Tahun 2014 memperlihatkan penggunaan kain jenis lace yang cukup meluas baik dalam industri fesyen mahupun hiburan. Ini kerana kedua-dua cabang industri ini cukup rapat dan sinonim antara satu sama lain. Penggunaan kain lace juga telah menghasilkan koleksi fesyen yang cukup menarik. Ianya juga dipakai untuk koleksi pakaian pengantin ataupun lace wedding dress.



Fesyen Baju Terkini , zalora, fesyen baju, latest design, latest fashion

2. Colour blocking
Penggunaan warna yang terang dalam koleksi pakaian juga menjadi pilihan dalam kalangan pereka fesyen untuk tahun 2014. Di Malaysia juga kita boleh lihat trend fesyen terkini ini menjadi fenomena di seluruh negara.



Fesyen Baju Terkini , zalora, fesyen baju, latest design, latest fashion

3. Pakaian Muslimah/Muslimah dress
Dress Muslimah telah mewarnai industri fesyen Malaysia dengan lahirnya pelbagai koleksi pakaian Muslimah dengan seleksi pilihan yang cukup menakjubkan. Sentuhan rekaan yang lebih moden dan segar telah membuatkan trend fesyen Muslimah terkini digilai ramai fashionista dan hijabista Malaysia.

Fesyen baju terkini, sangat berbeza dengan fesyen tahun sesebelum ini. Nampaknya ramai pereka fesyen yang berbakat di tanah air kit auntuk mengeluarkan fesyen baju terkini yang lebih elegan dan trendy.










4 comments on "Fesyen Baju Terkini "

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com