Pin Tudung Raya Wajib Beli

PIN TUDUNG MURAH WAJIB BELI BILA NAK RAYA


PIN TUDUNG MURAH WAJIB BELI BILA NAK RAYA

Orang perempuan dan pin tudung memang tak boleh di pisahkan. Beli 12 pin tudung pun, belum tentu 12 pin tu bertahan hingga hujung tahun. Makanya, tiap kali nak raya, kene beli pin tudung baru. Beli bukan 1 - 2 pin. Kene beli sepapan! Hilang satu...ada lagi satu. Kan!! Pilihan tempat beli pin tudung ialah di Pasaraya Mydin yang berdekatan dengan rumah je. Beli pin tudung yang murah dengan harga borong. 12 pin tudung dalam RM7.60 je :)


Pin tudung jenis cenggini, baru pertama kali nak pakai. Harga pin tudung ni RM4.90 untuk 2 pin. Sebelum ni pakai jarum peniti je. Jarum peniti yang sebeban 1 bekas pun ntah ke mana-mana. Kenapa ek, orang pempuan selalu hilang pin tudung? Musykil tapi benar! 

You Might Also Like

7 comments

  1. samalah..hahahaha..selalu sangat macam tu...peniti bersepah entah kat mana2.. pin tudung pon.heran betul

    ReplyDelete
  2. samalh dengan yong. beli yg mahai2 pun mesti ilang. at the end, bli 2 papan brooch from mydin..haa puas. :)

    ReplyDelete
  3. hahaha...pin besar, pin kecik, semua boleh hilang..

    ReplyDelete
  4. letak dalam satu bekas kak baru atk hilang. heheh

    ReplyDelete
  5. Betul lah. hairan jugak sebenarnya. Asyik hilang je tak pernah cukup beli pin

    ReplyDelete
  6. standard la tu...
    terutama aida ni hah, ada anak dara 2 org.
    aduhai!
    seksa kita nak mencari pin tudung, brooch.
    tudung kita aje diorang lom rembat :)

    ReplyDelete
  7. Sama la kita,beli sepapan blh thn 3/4bln je.... Ritu beli pin peniti yg besar cam sis tu rm1 je....;-)

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda