Demam melanda! !

Salam Sabtu semua!!  Apa program hari ini? Mummy ada beberapa program nak pergi hari ini....


Salam Sabtu semua!! 
Apa program hari ini? Mummy ada beberapa program nak pergi hari ini. Walaupun tak sihat sepenuhnya. Program tetap akan berprogram!


Semalam dah ambil result darah. Alhamdulillah, tak ada apa-apa. Ada sedikit jangkitan virus sahaja. Doktor bekalkan antibiotik untuk tingkatkan antibodi badan mummy.



Demam biasa tu, masih boleh tahan. Tapi, kalau demam tangkap sendi-sendi ni. Ades......baring tak kene, duduk pun tak kene. 

Ok, pagi ini. Mummy nak pergi 2 tempat untuk temuduga kerja. Lepas tu, ke kenduri kahwin di Cheras dan akhir sekali dan berjumpa dengan geng blogger #kelabbloggerbenashaari di rumah sifu kami +Ben Ashaari .

Enjoy hari minggu anda, ye semua!!

You Might Also Like

7 comments

  1. Semoga cepat sembuh mummy..")

    Nak elak badan cepat kena demam, mommy amalkan makan vita c setiap hari.. InsyaAllah imuniti jadi kuat..")

    Kirim salaam kat ben ye..")

    ReplyDelete
  2. Kena amik nutriferon kot ni mummy

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ka linda :*

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..
    Take a good care sis

    ReplyDelete
  5. da sihat dah ?
    get well soon ekk linda...

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda