Lampin Pakai Buang Murah RM15


PEMPES / DIAPERS / LAMPIN PAKAI BUANG MURAH RM15

Semalam kami window shopping ke Tesco Kajang. Sambil-sambil survey harga pempes Dzal Aidi Fiqry size M. Tetiba ternampak pempes TESCO LOVES BABY ULTRA DRY RM15. Murah ni!! Harga biasa RM25.90. Kami tak pernah lagi mencuba pempes jenama ini. Bila bertanyakan kawan-kawan. Ada yang pernah pakai, mereka jawab kualitinya ok. Ada juga berpendapat ianya macam Huggies. 



Banyak yang habis juga stok pempes TESCO ni. Semalam yang tinggal, size NEW BORN, S.,L,XL sahaja. Mummy pun nak cuba juga untuk budak-budak ni. Untuk siang, kalau tak cuba tak tahu pula nanti samada sesuai ke idak. Dhia masa kecil-kecil memang sangat sensitif. Kene memilih pempes yang betul sesuai. Kalau tidak, memang naik ruam!. Bila dah besar ni, mummy mula untuk cuba macam-macam brand nak tengok kesesuaian Dhia samada sensitif atau tidak dan juga bila po poo bocor ke tidak. Dzal Aidi pula, kulitnya tidak berapa send=sitif, tapi kalau po poo tu cepat juga bocor.  

Pempes untuk malam, kebiasaannya kami pakaikan pempes yang boleh tahan lama.  


www.azlindaalin.com | nurazlindaazman@gmail.com
www.facebook.com/azlinda.alin.3 | www.instagram.com/azlinda.alin | www.twitter.com/azlinda_alin
Malaysian Parenting Blogger | Malaysian Lifestyle Blogger | Malaysian Beauty Blogger | Food | Travel


10 comments on "Lampin Pakai Buang Murah RM15"
  1. Dah lama SA meninggalkan arena membeli pampers..rindu plak rasanya nak membeli pampers lagi

    ReplyDelete
  2. makk aihh..murahhh gilaakkk ni.. tp x pernah beli jenama ni.. okey x?

    ReplyDelete
  3. murahnya, boleh buat stok byk2 tu..Hehe

    ReplyDelete
  4. memang di TESCO ada jual lampin pakai buang atas jenama mereka sendiri. hari tu tergerak juga nak beli untuk Ash pakai siang hari di rumah sebab kerap salin lampin pakai buang...sudahnya tak juga...masih kekal setia bersama Huggies...

    ReplyDelete
  5. wahhhh.. kemain murah.. beza betul dgn pampers yg anak pakai skrg.. tapi nak buat cemane kan, anak x sesuai jenama tesco :'(

    ReplyDelete
  6. ibu bapa dapat berjimat ni...murah harganya

    ReplyDelete
  7. wowww...murah gilerr ni. harus serbu

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni harga diapers makin mahal. Bila ada offer mcm kat tesco tu blhla berjimatkan. Kami pun beli diapers online setelah buat perbandingan harga offer di tesco. Paling murah kami beli drypers m80 dan s88 pada harga RM20/pek bila beli buddle 3 pek. Kami beli di 11street ms offer hari tertentu harga memang jimat. Cubalah survey di 11street cari seller yg offer free postage.

    ReplyDelete
  9. Terima kasih atas makluman ini.

    Cuma bila skrg musim covid19 ini nak kena byk berjimat dengan lampin pakai buang ini. Harap admin ada lagi info mana2 baucher murah beli pampers budak ini ya!

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com