Program 1 Ayah 2 Ibu

08:03



PROGRAM BERSEPADU 1 AYAH 2 IBU - PRPGRAM POLIGAMI PAKSA

Program 1 Ayah 2 ibu | Semalam semasa dapat kiriman WA dari kawan. Memang sangat mengejutkan.  Ayat poster seakan-akan ingin menyatakan bahawa negara kita tidak cukup lelaki bujang. Dari sudut positif pula, kemungkinan ramai anak dara tua negara kita ini. Sebab itu kerajaan ingin mengadakan program 1 ayah 2 ibu. 

Rupanya, program 1 ayah 2 ibu ini adalah fitnah! Tak baik tau buat macam ini.  


Pihak kementerian juga telah membuat repot polis berkenalan perkara ini. Harap nya,  jangan ada lagi unsur fitnah. Lama kelamaan, kita sendiri tak tahu kebenaran.

You Might Also Like

5 comments

  1. Mungkin orang yang buat poster nie nak kahwin lain tak lepas kot..tu buat macam nie..hehee

    ReplyDelete
  2. dari poster pon dah tau mengarut.. hahaha.. kalau kementerian nak buat macam ni adekah sebab pm nak beristeri 2? hahahha.. lawak je kan.. sekarang dah banyak fitnah yg mengarut..baca boleh..percaya jangan dulu

    ReplyDelete
  3. Hai,assalamualaikum,

    saya jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank...dn etc
    jemput lawat blog saya

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    dan ig saya

    @nurnasuha96_

    whatsapp : +60196117811

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Google+ Followers

Google+ Badge

Followers

babab