TTDI Grove Kajang | Rumah Terbuka Raya 2015


Open house di akhir Syawal , Raya Aidilfitri 2015 | Tempat pertama yang kami kunjungi ialah TTDI Grove Kajang - Open House / Rumah Terbuka Raya.




TTDI Grove Kajang ini, berhadapan je dengan rumah kami. Dengar-dengarnya rumah teres di sini ada yang cecah sehingga RM700K. Nak kunjung ke sini. Tak kunjung-kunjung pun. Akhirnya, sampai juga kami di Sales Gallery TTDI Grove untuk cuci mata.


Pada hari tu, mummy tak sempat pun tengok harga rumah. Dah nama pun open house TTDI Grove Kajang. Masing-masing staff nya sibuk.

Kita pun terus ke tempat makan dulu, dan Dhia terus minta ABC. Cuaca panas-panas memang sedap pekena ABC.


Mummy seperti biasa... satay lah dulu! Untuk anak-anak dan mummy. Satay memang kegemaran kami. Ada kambing bakar dan juadah lain. Tapi, mummy nak simpan perut untuk rumah terbuka seterusnya ;) Majlis rumah terbuka ini, bukan majlis makan sampai kenyang, ye! Kene ingat adab-adab ke majlis rumah terbuka. 



Antara sebahagian projek kedai dan perumahan yang di bangunkan oleh pihak TTDI Grove Kajang. Pada yang tercari-cari rumah dekorasi yang cantik dan akses keluar masuk yang mudah. Silalah ke Sales Gallery TTDI Grove Kajang ni ;)
6 comments on "TTDI Grove Kajang | Rumah Terbuka Raya 2015"
  1. masa Farah ke sana baru-baru ni, memang banyak development kat area sana, sedang pesat membangun...harga rumah pun boleh tahan... he he he...

    ReplyDelete
  2. first time singgah sini..kagum dengan mummy. i foloooo

    ReplyDelete
  3. wah..tu dia dDzal dapat sate, Dhia dapat abc..dappnyaaa...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com