Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer l Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA - Hari Keempat Oktober 2015

Cabaran InstaBlog 7 HaRi untuk hari ke-4 -Apa yang selalu mummy cari dalam freezer? Boleh ...


Cabaran InstaBlog 7 HaRi untuk hari ke-4 -Apa yang selalu mummy cari dalam freezer?


Boleh tahan tajuk nya..agak macam tahu-tahu  je mummy rajin buka freezer. Mana ada mak-mak yang tak buka freezer dalam masa satu hari. Melainkan tak bermalam di rumah sendiri lah,kan!! 

Nak tahu mummy suka cari apa dalam freezer?  Rasanya sama kot dengan orang lain. Antara nya cari:-

1. Ais
2. Ais-krim untuk anak.
3. Buah untuk anak. 

Dan
.
.
.
.






Bahan untuk masak lauk pauk..Tak cari lauk makanya. .....mummy gantung kuali,lah tu...hehehe ...


Luar freezer pun ada gak pentingya. ..selain fridge magnet...ada nota penting, no telefon penting,  resipi dan macam-macam lagi.

You Might Also Like

6 comments

  1. Luar dalam freezer gunakan sepenuhnya..haha terbaik Lynda.

    ReplyDelete
  2. aida carik ayam / ikan / sotong / udang dlm freezer.
    lain-lain jarang ada ha ha ha :)

    ReplyDelete
  3. aida carik ayam / ikan / sotong / udang dlm freezer.
    lain-lain jarang ada ha ha ha :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda