Willy Satay Prima Saujana Kajang

Harga Willy Satay Prima Saujana Kajang RM0.90 secucuk  

 Harga Willy Satay Prima Saujana Kajang RM0.90 secucuk


Selamat petang semua !! Dah balik dari kerja ke semua yang bekerja? Dah fikir apa ke menu makan malam? Makan apa malam nanti? Mummy sekeluarga makan satay semalam. Habis je waktu kerja, gigih mencari satay. Nasib baik ada kedai satay yang buka di waktu petang. 


Harga Willy Satay terkini !! Terkejut mummy, harga Willy Satay RM0.90 secucuk ! Kenaikan tol dan petrol sangat mempengaruhi pelbagai aspek termasuk industri makanan ! Oleh kerana mummy kejar masa ambil anak-anak dan malas nak pusing mencari kedai satay lain. Beli sambil pejam mata je lah !


 
 

Willy Satay sentiasa ramai orang, datang 5.40 petang pun dah beratur order. RasaWilly Satay ini sedap !! Segala rasa rempah memang terasa !

 
   

Willy Satay yang mummy pergi ini bukan di Ramal Junction. Mummy pergi yang dekat dengan rumah, bertempat di Prima Saujana. Nak parking pun senang, tak sesak.
4 comments on "Willy Satay Prima Saujana Kajang"
  1. Huaaa lapar sate pula tetiba petang ni. Sobsss!

    ReplyDelete
  2. Wahh..dah naik..penah try satay willy ni..tapi sbb sya bukan penggemar satay, jadik saya rasa sama je dengan satay lain..hiiii..tapi asben saya, peminat no.1..

    ReplyDelete
  3. pernah rasa sate willy ni...sedap!!

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com