‘DRYPERS TOUCH’ BAHARU Teknologi Pro Skin untuk Keselesaan



KELEMBUTAN PREMIUM BAGI SI MANJA DENGAN ‘DRYPERS TOUCH’ BAHARU
Dilengkapi Kemajuan Teknologi Pro Skin bagi Keselesaan Terunggul

KELEMBUTAN PREMIUM BAGI SI MANJA DENGAN ‘DRYPERS TOUCH’ BAHARU  Dilengkapi Kemajuan Teknologi Pro Skin bagi Keselesaan Terunggul



Beberapa minggu lepas mummy ternampak lampin pakai buang 'DRYPERS TOUCH' ini di sebuah pasaraya. Sekali tengok pun dah nampak kelembutan sebenar dan keistemewaannya yang tersendiri. Sebagai ibu bapa sudah tentunya mummy mempunyai keinginan yang tinggi dalam memberikan yang terbaik buat ank-anak. Termasuklah memanjakan mereka dengan keselesaan serta kelembutan menyeluruh melalui lampin pakai buang premium. Hasil kaji selidik terbaharu mendedahkan bahawa 98% ibu bersetuju bahawa kelembutan merupakan salah satu ciri penting dalam pemilihan lampin pakai buang.

Peka dengan perkara ini, Drypers, sebuah jenama di bawah naungan SCA Hygiene Malaysia Sdn Bhd yang merupakan peneraju pasaran bagi lampin pakai buang dan merupakan jenama pilihan para ibu di Malaysia selama 15 tahun, telah melancarkan rangkaian lampin pakai buang berpelekat premium terbaharu, Drypers Touch, dilengkapi dengan revolusi teknologi Pro Skin.

KELEMBUTAN PREMIUM BAGI SI MANJA DENGAN ‘DRYPERS TOUCH’ BAHARU  Dilengkapi Kemajuan Teknologi Pro Skin bagi Keselesaan Terunggul


Dicipta melalui penyelidikan intensif serta ujian yang menyeluruh, teknologi Pro Skin ini teramat lembut, dengan penyerapan lebih tinggi, lapisan berliang udara dan inovasi penjagaan kulit. Gabungan ciri-ciri ini sekaligus menyediakan keselesaan terunggul, membolehkan si manja anda bermain dengan riang serta tidur dengan lena.

Direka khusus dengan bahan berkualiti premium, Drypers Touch baharu nyata akan membantu dalam menjaga kulit halus bayi, di samping memberikan kebebasan pergerakan bagi membolehkan si manja anda berinteraksi dengan selesa. Setiap lampin dilengkapi dengan teras penyerapan daya tinggi dan lapisan berliang udara yang membolehkan kulit si manja sentiasa kering and selesa.

Direka sesuai untuk tubuh si manja, lampin pakai buang premium ini dibuat secara unik dengan bahagian atas yang bercetak timbul bagi memelihara kulit bayi anda, serta bahagian luar telus udara yang lembut. Sekaligus memberikan keselesaan kepada para ibu bapa ketika mendukung bayi mereka.

Dilancarkan dalam rekaan yang bergaya serta unik, Drypers Touch baharu boleh didapati dalam dua jenis pembungkusan – Jumbo (RM 36.90) dan Mega (RM 55.90), merangkumi saiz S (3-7 kg), M (6-11 kg), L (9-14 kg) dan XL (12-17 kg). Produk Drypers boleh didapati di pasaraya terkemuka seluruh negara.

Hanya yang terbaik patut diberikan bagi penjagaan si manja anda. Kenalkan si manja kepada kelembutan premium, daya serapan tinggi serta telus udara sempurna dengan Drypers Touch baharu.

Belailah si manja dengan nikmat penuh kelembutan hari ini! 

Untuk maklumat lanjut mengenai Drypers Malaysia atau inginkan sampel Drypers Touch, sila layari :-

Facebook Drypers Malaysia: http://www.facebook.com/DrypersMY

5 comments on "‘DRYPERS TOUCH’ BAHARU Teknologi Pro Skin untuk Keselesaan"
  1. wah bestnya. kat tempat sy belum ada lagi.

    ReplyDelete
  2. tu laaa.. nampak macam ada class packagingnya..

    ReplyDelete
  3. Wahhh, dah keluar yg baru ye :)

    ReplyDelete
  4. wah cantik nyer... moden nyer :)
    aida plak dlm proses nak ceraikan ijat drypers.
    da besar da ijat, linda.
    3 thn masih nak ber drypers, malu la kan :) ha ha ha...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com