DASHING PEMBERSIH MUKA UNTUK LELAKI AKTIF



DASHING PEMBERSIH MUKA UNTUK LELAKI AKTIF

 

 

TINDAK BALAS KUAT TETAPI LEMBUT PADA KULIT








Daddy budak-budak ini, memang sangat aktif. Dari segi kerja hakiki dalam bidang civil, mahupun hobinya yang suka memancing, bersukan, berenang dan dan banyak lagi. Memang sangat aktif ! Mummy pun tak mampu aktif sebegitu !


Dalam keaktifan daddy, penjagaan kulit muka juga penting. Paling utama ialah dalam pembersihan muka ! Perkara asas utama untuk penjagaan kulit muka. Kulit muka orang yang aktif ini, tak sama dengan orang yang kurang aktif macam mummy. Kulit orang yang aktif ini, sangat sensitif ! Mereka perlukan pencuci muka yang mempunyai tindak balas yang kuat tetapi lembut pada kulit wajah. Nampak DASHING MEN IN ACTION seperti sesuai je dengan daddy.


Kenapa daddy memilih produk penjagaan kulit muka dari DASHING MEN IN ACTION,ye ?
1. Dashing jenama yang tidak asing bagi kaum lelaki dan penjagaan peribadi lelaki No. 1 Malaysia. 

2. Dashing yang sedang bekerjasama dengan Manchester City Football Club. Antara pasukan paling pantas berkembang dalam liga Premier. Daddy pun suka bersukan. Jadi, sesuai dengan produk ini.

3. Dashing telah menghasilkan beberapa produk dan pengalaman menakjubkan untuk semua pencinta sukan di Malaysia. Daddy juga nak pengalaman ini !
Daddy sangat komited dalam aspek penjagaan peribadi, kebersihan diri dan keinginan kelihatan terbaik, sama seperti mummy. Prinsip yang menyifatkan lelaki aktif dan ‘macho’ tidak mengambil berat tentang penampilan luaran sudah tidak benar kerana realiti hari ini amat berbeza. 


Hero-hero zaman sekarang merupakan legenda dalam arena sukan yang mempunyai tarikan gaya tersendiri dan sangat menjaga penampilan diri. Antaranya ialah Sergio Aguero, Vincent, Samir Nasri dan David Silva.


Kandungan DASHING MEN IN ACTION dipilih dengan terperinci bagi menangani masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dan walaupun ia memiliki tindak balas yang efektif, namun ia tetap lembut pada kulit.


Rangkaian DASHING MEN IN ACTION yang di cipta khas untuk orang Asia

Antara lima produk yang direka untuk melawan masalah kulit yang biasa dihadapi oleh daddy  untuk lebih bergaya dan hidup aktif ialah :-






ICY FRESH: Dashing Icy Fresh mengandungi Ice Glacier Water (air ais glasier) untuk kesegaran segera dan hidrasi kulit. 



Ia memberikan kesegaran berpanjangan dan sensasi kesejukan kepada kulit dengan melegakan haba berlebihan secara pantas. Atasi kekeringan dan kick it cool seperti David Silva.
 





OIL CLEAR: Dashing Oil Clear diformulasi dengan kandungan rahsia arang buluh yang menyingkirkan kotoran & minyak berlebihan daripada kulit menjadikan wajah bebas minyak dengan berkesan. Memberikan perlindungan terkuat daripada minyak seperti pertahanan tengah, Vincent.






EXTRA WHITE: Dapatkan kulit putih dan serlahkan diri bak penyerang, Samir Nasri. Diformulasi bersama tumbuh-tumbuhan pergunungan Alp Switzerland, Dashing Extra White memberikan anda kulit lebih ringan, cerah & tona sekata. Ia turut dilengkapi perlindungan UV bagi mengelakkan bintik-bintik gelap.






ACNE FREE: ‘Tiada siapa lebih mahir menggelecek & menjaringkan gol setangkas Sergio Aguero!’ Hapuskan akne bersama Dashing Acne Free yang diformulasi istimewa dengan Zink & Lempung (tanah liat) bagi melawan akne penyebab bakteria. Ia turut menjadikan kulit licin dan sihat dari luaran sekali gus memberi pembersihan pantas kepada kulit!





WHITENING SCRUB: Siapa kata lelaki tidak dapat memiliki kulit berseri? Dashing Whitening Scrub diformulasi dengan garam laut yang membersih jauh ke dalam dan membantu proses pengelupasan bagi memberikan tona kulit lebih sekata. Ia membantu membuka liang pori, menyingkirkan kekotoran dan bintik hitam. Ayuh dapatkan kulit berseri seperti Kevin De Bruyne!


Pembersih Muka Dashing boleh didapati dalam pek 100g pada harga RM10.90 dan 50g pada harga RM6.90. 


Jadi buat golongan lelaki di luar sana, teruskan menerokai gaya hidup aktif anda tanpa dibimbangi masalah kulit kerana DASHING MEN IN ACTION akan menyelesaikan masalah tersebut. 

Dashing juga sedang menjalankan peraduan di seluruh Negara :-

1. Memberi peluang kepada 11 pemenang bertuah untuk menikmati jelajah 6 hari 5 malam ke Manchester, UK secara percuma

2. Jelajah ini akan meliputi 3 hari di kem latihan di City Football Academy bersama-sama para jurulatih Akademi 

3. Peluang mendekati para pemain pasukan pertama, jelajah di Etihad Stadium 

4. Tidak ketinggalan tiket VIP bagi menonton perlawanan secara langsung (LIVE) di antara Manchester City FC dan Manchester United pada 19 Mac 2016.


Hanya menggunakan SMS yang mudah untuk menyertai (perlu membeli mana-mana produk Dashing atau Elite) . Peraduan ini yang akan berakhir pada 31 Disember 2015.

Facebook : dashing
Instagram : @dashing_my






12 comments on "DASHING PEMBERSIH MUKA UNTUK LELAKI AKTIF"
  1. Boleh beli utk suami ni...suami pun kena jaga kulit muka juga kan...

    ReplyDelete
  2. Memang sangat sesuai dengan lelaki masa kini.. Serius.. :)

    ReplyDelete
  3. suka aktiviti luar lagi2 pi memancing buatkan kulit cepat gelap dan berminyak. Untung ada dashing.. boleh guna selalu.

    ReplyDelete
  4. Suami pernah guna dulu dululah...deodorant dia pun okey

    ReplyDelete
  5. Menarik ni, boleh rekemen kat my hubby

    ReplyDelete
  6. Minyak rambut Dashing pun bagus kan untuk lelaki aktif..boleh dikatakan jenama Dashing memang terkenal untuk kaum lelaki...

    ReplyDelete
  7. Mmg pencuci muka ni penting.... Lelaki skrg mmg wajib guna.

    ReplyDelete
  8. Zaman skrg ni mmg kena jaga kulit muka terutama yg dok ulang alik naik moto g kejer mcm lan... nak try Dashing la lps ni...

    ReplyDelete
  9. husband akak guna pencuci muka dashing.. mmg sesuai ngan kulit dia..

    ReplyDelete
  10. jenama baik hasilnya mesti menarik kan...

    ReplyDelete
  11. wow nak bagi suami pakai ni.. bagus gak DASHING ni..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com