Sebelum masuk bulan baru, erm tak lama lagi je kan...beberapa hari je lagi. Jadik,adalah lebih baik mummy hapdet kisah aritu daddy day car...

Pernah dulu cerita tentang slimming serum dari Larome Apple stemcell. Hari ni, saya nak kongsikan testimoni kawan-kawan, sedara mara, ipar ...

Kisah masak-masak lagi, biasalah tengah mood rajin ni kan. Masak je la keje , mummy. Kang....Kalo penyakit M dah datang. Tutup dapur lah k...

Mood malas masak dah timbul, bila bdan rasa seram sejuk, perut pun kejap2 sakit, kejap2 ok. Gara-gara kangkung lah ni. Semalam petang dah g...

Harini kisah bacaan untuk mak2 atau bapak2. Yang mana-mana nk tambah kan elmu pengehtahuan atau sumber rujukan. Jadiknya, mummy nak sharin...

Bacaan untuk kaum wanita. Tapi, bapak budak pun harus gak tau dan kene tahu gak. Mummy ni, seorang bf's mom sampai sekarang. Alhamduli...

Ahad aritu, kami lepak rumah baru adik ipar. Dhia mmg suka lepak sini. Sbb ada tempat khas utk bermain. Mainan pun macam hado.  ...