#CabaranPerutkempis2016 Salah Satu Azam 2016

Salam Tahun Baru 2016 !! 


Apa azam tahun baru semua, ni? Mummy ada banyak azam, kalau nak cerita semua azam tu...macam tak boleh nak habis satu hari je. Jadi, mummy nak bagitahu salah satu dari banyak-banyak azam 2016 mummy. Azam ini macam cabaran juga. Tercabar atau di cabar kita tengok je keputusannya nanti. Berjaya atau tidak ! Azamnya ialah #cabaranperutkempis2016. Azam yang sama tetiap tahun ! Hehehe selagi tak setel, kita carry forward je la ye ... 

Bila dah melahirkan anak secara pembedahan selama 2 tahun berturut-turut. Memang suah nak kempiskan perut ini. Mummy juga ada masalah membuang. Makan tak lah banyak mana. Minum air pun banyak. Tak pe lah ! Dah memang jenis gitu... Tak perlu cari alasan banyak sangat ! Terus mencarri jalan penyelesaian sahaja. Penyelesaiannya telah alfafa dan herblax dari Shaklee. 



Nak cerita pasal produk ini, rasanya ramai dah tahu kot ! Google je lah ye. 2 benda ni membantu mummy membuang dengan sempurna. Bila dah dapat buang segala-gala dalam perut ini. Mummy cuba untuk rajinkan diri untuk bersenam, jaga makan dan juga gunakan krim di bahagian tertentu.

Dalam masa yang sama, kami ada group whatsapp juga. Bagi motivasikan diri masing-masing ke arah kurus lebih sihat #cabaranperutkempis2016 #keluargabahagia !
2 comments on "#CabaranPerutkempis2016 Salah Satu Azam 2016"
  1. Moga Allah mudahkan urusan mommy :)

    Ni azam baru Dayana, to grow a youtube channel. Mommy singgah guna link ni ya?
    www.youtube.com/subscription_center?add_user=dayanaaqilahzahari

    ReplyDelete
  2. semoga azam sis tercapai. insyaallah

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com