Kos Yuran Smart Reader Kids Kajang Perdana

Sibuk orang lain sekolahkan anak, mummy sibuk gak tengok yuran sekolah. Almaklumlah ! Dhia dah 3 t...

Sibuk orang lain sekolahkan anak, mummy sibuk gak tengok yuran sekolah. Almaklumlah ! Dhia dah 3 tahun, boleh dah sekolah sebenarnya. Sekolah main-main orang panggil. Patut atau tak patut sekolah pada umur 3 tahun, mummy tak pandai nak bahas bab ni ! Ada pro dan cons nya. Mummy dapat flyers dari Smart Reader Kids Kajang Perdana. Sebelah ofis je. Mudah sekolah dekat dengan mummy. Tapi, pengasuh pun dekat juga. 

 Kos Yuran Smart Reader Kids Kajang Perdana

Yuran pendaftaran jumlah termasuk itu ini dah RM1,072. Yuran bulanan RM295 dan kalau nak tambah daycare RM180.00 sebulan. Boleh tahan juga harganya. Nampaknya, Dhia sekolah dengan pengasuh dan mummy je lah dulu ye. Tak pun...Tunggu tadika KEMAS belakang rumah je nanti.

You Might Also Like

1 comments

  1. Lap peluh tgk harga yuran.. tadika dh mcm nak masuk u dh skrg huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -