Monday, 22 February 2016

Anzalna Nasir | Bergelar Isteri !

Tahniah dan Selamat Pengantin baru untuk Anzalna Nasir yang selamat di ijabkabulkan dengan pasangan nya yang di kenali 10 tahun iaitu Hanif.



Di nikah kan oleh bapa nya sendiri Prof Madya Dr. Nasir.


Mummy doakan kebahagian yang berpanjangan dan kekal hingga hujung nyawa.

Sumber gambar :Instagram Anzalna Nasir

8 comments:

  1. Ada ternampak kat ig, Anzalna ni memang dari kecik memang lawoo..sekarang lagi laaa..padan le ngan suami dia..suaminya ada rupa..

    ReplyDelete
  2. Terkedu tengok pelamin dia...perghhhhhhhhhhhhhhh mcm dalam alam khayalan!

    ReplyDelete
  3. akhirnya.....alhamdulillah, suka dengan Anzalna lemah lembut dan gojes :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..
    Semoga berkekalan hingga ke syurga perkahwinan mereka..

    ReplyDelete
  5. Wow pelamin dia memang macam taman bunga. Taman bunga pun mungkin tak lawa macam tu.

    Jemput singgah: http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. cantiknya anzalna..semoga berkekalan hingga hujubg nyawa

    ReplyDelete
  7. suami dia blh tahan hensem gak. erkkk larik hahaha

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Google+ Followers

Followers