Kembara Taman Negara | KelabBloggerBenAshaari

Salam Isnin semua...hari pertama bekerja setelah dua hari bercuti. Ok lah tu kan, walaupun dua hari...mummy dapat gak berehat, habiskan masa yang berkualiti bersama keluarga dan insan yang tersayang. 

Hari ini juga, merupakan hari terakhir rerakan Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) di Taman Negara. Antara projek besar KBBA tahun ini. Beruntung mereka semua dapat ke Taman Negara ! 

Mummy tak dapat nak join aktiviti kali ini. Faham-faham je la breastfeeding mummy ni kan. Dedua masih breastfeeding.  Di tambah pula daddy memang kene kerja Sabtu untuk projeknya ini. Cuti tahun yang ada pun, nak kene berjimat. Untuk kecemasan dan juga tarikh tok mak bebudak ni check up. Sejak kene virus cirit birit dulu. Tok mak jaga kami sekeluarga...sampai lah sekarang jaga cucu nya di Kajang ini. 


Kembara Taman Negara | Aktiviti KelabBloggerBenAshaari 2016


Insyaallah. ...Jika di beri peluang lagi untuk projek Kelab Blogger Ben  Ashaari (KBBA). Dan, masa yang sesuai. Mummy akan join !!

Walaupun tak dapat join kali ini...tapi tetap ikuti rapat-rapat perkembangan rerakan yang ke Taman Negara. Seronok tengok aktiviti depa ! Bikin mummy jeles ni !

Korang yang nak tengok aktiviti KBBA ini, taipkan je #KelabBloggerBenAshaari di laman facebook atau Instagram.

Semoga Kembara #KelabBloggerBenAshaari ke Taman Negara bermula hari ni hingga isnin nanti dipermudahkan dan berjalan dengan lancar.

Terima kasih kepada semua penaja yang menyokong program kali ini.

#HanRainforestResort : Penaja penginapan, transport, aktiviti dan makan minum.
#Camelus : Produk berasas susu unta.
#Cosmoderm : Penaja produk penjagaan diri.
#Yeos : Penaja Minuman Berperisa.
#MinumPranJuice : Penaja Minuman Berperisa.
#HeroesManWashbyNanafaBeauty : Penaja Produk Penjagaan Kesihatan Lelaki
#KBBA9
#KBBATamanNegara

1 comment on "Kembara Taman Negara | KelabBloggerBenAshaari"
  1. tak apa lah Lin, lain kali boleh join kalau ada lagi..kita utamakan keluarga dululah walau KBBA sebahagian keluarga kita . Yg Utama kita utamakan.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com