Total Pageviews

Photobook Lagi !

PHOTOBOOK UNTUK ANAK-ANAK DARI BARU LAHIR HINGGA SETAHUN ! Aritu dah tempah PHOTOBOOK TEMA BARBIE . Kali ini, tempah versi lain pulak...

PHOTOBOOK UNTUK ANAK-ANAK DARI BARU LAHIR HINGGA SETAHUN !


Aritu dah tempah PHOTOBOOK TEMA BARBIE. Kali ini, tempah versi lain pulak ! Tak habis-habis lagi mummy ni dengan demam PHOTOBOOK. Kali ini buat photobook untuk anak-anak dari lahir sehingga umur setahun. MAsa ini perkembangan mereka banyak berubah. Memang seronok nampak mereka  punya tumbesaran yang agak cepat. Terus abadikan dalam PHOTOBOOK Square Mini 6 x 6 !

 

PHOTOBOOK ini, yang ke 8 dan 9 mummy tempah di www.photobook.com.my ada yang mummy buat hadiah untuk anak buah Januari aritu. Suka sangat anak buah ! Mana tak suka...dapat tengok gambar dari kecil hingga besar,kan ! Terharu gitu ! 


Zaman moden ni, jarang kita cuci gambar. Mummy pun gitu gak ! Sekali buat PHOTOBOOK. Masukkan terus 100 keping gambar ! Mudah ! Promo PHOBOOK PERCUMA dah tamat. Tapi, aritu ada beli banyak voucher, nanti nak tempah lagi guna voucher yang ada.

 


You Might Also Like

1 comments

  1. nak buat tapi dok bertunda tunda.. hehe.. tah bila nak buat..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (388) 2018 (381) blogger (381) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (313) review (282) resipi (143) 2019 (130) travel (84) Daim Naufal (73) daddy (41) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)