Snek Seaweed Layan Giler !

13:17

Bila tiba CNY, banyak jugalah hamper sampai ke ofis. Sambil buat kerja, boleh makan reramai. Dalam banyak-banyak barang dalam hamper tu, yang paling mummy suka ialah snek seaweed. Lama tak pekena snek ni !

 Snek Seaweed Layan Giler !


Mummy sorang je kasik perabih ! Makan tak pandang kiri kanan, alih-alih abes dah sekotak snek seaweed ni. Nasib baik budak ofis semua tak makan snek ini. Untung sekejap mummy,,dapat pulun sengsorang !  

Layan giler snek seaweed, perisa yang mummy dapat ni manis-manis pedas. Sedap ! 

You Might Also Like

6 comments

  1. akak pun x berapa suka seaweed...hehhehe...bab ni x leh gang

    ReplyDelete
  2. err...! best ke..
    bukan selera ain kot.. hehehehehe..
    memang mengelak makan seaweed kecuali yang kat sushi tu.. :)

    ReplyDelete
  3. Sha suka jugak snek seaweed ni, tapi yang versi pedas sikit. Kotak warna merah rasanya

    ReplyDelete
  4. sedap ke? kite pun tak berapa minat jugak benda ni..hehe

    ReplyDelete
  5. aida tak pernah rasa ni tau.
    sedap ekk?
    kalau dpt, sure bagi org :) ha ha ha...

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Google+ Followers

Google+ Badge

Followers

babab