Mee Bandung Muar Sedap di Kajang (Belakang Tesco Kajang)

Mummy memang peminat Mee Bandung. Selalunya, kalau balik Batu Pahat. Wajib pekena Mee Bandung Od...


Mummy memang peminat Mee Bandung. Selalunya, kalau balik Batu Pahat. Wajib pekena Mee Bandung Odeon tu. Sedap ! Kalau di tempat lain, memang tak dapat sama Mee Bandung Odeon tu.


MEE BANDUNG D'MUAR SEDAP DAN MURAH DI KAJANG (BELAKANG TESCO KAJANG )


Tapi, mummy ada jumpa dengan restoran kat Kajang ni. Mee Bandung D'Muar nya memang sedap ! Isi banyak pulak tu. Ada sotong, daging, ayam, udang, telur dan sayuran.

Alhamdulillah kuahnya pekat dan kene dengan selera !

MEE BANDUNG MUAR DI KAJANG (BELAKANG TESCO KAJANG )


Kadang-kadang tu, suka ajak daddy lepak sini. Amek angin malam sambil dating makan Mee Bandung.

Lagi pun dekat dengan rumah.

Tapi, tiap kali pergi. Selalu tak berkesempatan nak amek gambar. Hari ini, mummy belanja sekeping gambar Mee Bandung D'Muar (belakang TESCO Kajang).

Harga pun murah je. Sedap..memang sedap...

Mummy beli 4 bungkus terus Mee Bandung D'Muar sebab abah nak datang rumah, semua sekali RM22 je !

Puas makan !



You Might Also Like

7 comments

  1. Sedapnya mee bandung muar! akak orang batu pahat rupanya! Hidup JDT lah ni :)

    ReplyDelete
  2. Lin.. dulu kan sebelum ada depa buat MRT dekat dengan KPJ kajang tu ada 1 kedai makan.. tp skrg dah takder.. ntah la depa pindah mana.. sedap makan mee bandung situ... selain tu ada ikan bakar mak aihh mmg setiap kali g kajang mesti pergi makan.. skrg ntah la mana depa pindah..

    ReplyDelete
  3. Shiqah :nenek ada kat BP heheh Hidup JDT

    Jeu: tau kedai tu..xtau pindah mana la ni..huhu

    ReplyDelete
  4. assalam..maaf mencelah..rasanya kedai yang sama kan yg depan KPJ ngn belakang Tesco

    ReplyDelete
  5. Lama sangat tak makan mee bandung yang sedap... selalu mesti yang tak kena tekak..... Tengok kuah tu alahaiii syahdunyeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. tak pernah lak adik ajak gi sini?
    umah dia pun dekat dgn tesco ni.
    mesti dia tak pernah makan sini...

    ReplyDelete
  7. selalu adik ipar je buat..sebab dia kan org muar...well tgok gambar terus terliur...

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda