Dhia Dapat 90 Mata Bowling Di Alamanda

Dhia Dapat 90 Mata Bowling Di Alamanda | haaaaa... teror tak si Dhia tu main bowling? Menang ka...


Dhia Dapat 90 Mata Bowling Di Alamanda | haaaaa... teror tak si Dhia tu main bowling? Menang katanya ! Dapat 90 mata bowling di  Alamanda. Korang main bowling selalu dapat bape mata? Mesti teror macam Dhia, kan? Hahahaha Mummy acah acah je ni sebenarnya. Eh..markah 90 tu betul dah. Cuma cara main bowling Dhia ini, lain sedikit.


Dhia Dapat 90 Mata Bowling Di Alamanda

MAIN BOWLING VERSI DHIA BATRISYA DAPAT 90 MATA MARKAH BOWLING 


Versi Dhia main bowling ini...pasang palang besi tepi-tepi tu. So, memang gerenti tak masuk longkang. Gerenti lah pin bowling tu kan jatuh hehehe. 

Anak-anak sekarang ini, semua dapat expose macam-macam, kan? Kita mak- pak ni nak halang semua benda pun tak boleh. Kang bantut lak tumbesarannya. Mummy ok je..asalkan selamat dan tidak merbahaya. Main bowling ni pun, mummy yang kawal dorang. Tolong angkatkan bola bowling. 

Dak 3 tahun nak angkat sendiri? Mau jatuh sama-sama bola tu nanti !

You Might Also Like

3 comments

  1. Wah!! Dasyat Dhia main.. Ohsem..

    ReplyDelete
  2. Mana tau Dhia pelapis atlet bowling negara satu Hari nanti kan..who knows..hehehe

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda