MERAIKAN MOTHER'S DAY 2016 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA !

PERTAMA KALI MERAIKAN MOTHER'S DAY 2.0 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA  - HARI IBU 2016 YANG SANGAT BERMAKNA !


Nampaknya bulan ini, dua kali mummy terjah pawagam TGV. Rabu lepas tonton filem Criminal di TGV Cheras Selatan seorang diri. Semalam pula, raikan filem terbaru Mother's Day 2015 sempenan Hari Ibu 2015. Menonton wayang bersama ahli keluarga pula untuk pengalaman pertama anak-anak, memang mengujakan mummy sebagai Mother 2.0 #rethinkwomen ! Pada awalnya memang risau samada mereka akan baik dalam panggung atau mereka akan buat hal !! Jangan lah buat hal anak-anak, ada beebrapa perancgan filem yang mesti di tonton di pawagam untuk masa akan datang. 


PERTAMA KALI MERAIKAN MOTHER'S DAY 2.0 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA  - HARI IBU 2016 YANG SANGAT BERMAKNA !

Muka awal pagi, semua monyok je. Tu la, siapa suruh tidur lewat 2 pagi? Mendapat lah awak semua pagi ni !! Tapi, mummy yakin...masuk kereta mesti sambung ZzzZZ balik.


PERTAMA KALI MERAIKAN MOTHER'S DAY 2.0 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA  - HARI IBU 2016 YANG SANGAT BERMAKNA !

Sampai dah kami di TGV Sunway Pyramid. Pertama kali tengok wayang di sini ! Besar panggung wayangnya. Beli tiket pun canggih. Bukan takat beratur beli di kaunter tiket. Boleh beli di kiosk self-service juga ! Bergambar dengan backdrop CIVIL WAR CAPTAIN AMERICA. Tapi, tak boleh bawa anak-anak tonton..nanti penonton lain marah pula !

PERTAMA KALI MERAIKAN MOTHER'S DAY 2.0 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA  - HARI IBU 2016 YANG SANGAT BERMAKNA !

Selesai redeem 4 tiket Mother's Day. Macaman mummy dapat tiket ini? Haaaa..mesti tak baca entri mummy sesebelum ini DI SINI



PERTAMA KALI MERAIKAN MOTHER'S DAY 2.0 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA  - HARI IBU 2016 YANG SANGAT BERMAKNA !

Selesai pengambilan tiket Mother's Day, mummy di temuramah pula oleh pihak Lifetime - ASTRO. Alamak, semua soalan di berikan secara spontan. 6 soalan yang agak mencabar, walaupun soalan itu berkaitan dengan kisah ibu ! 


Gagap terus ! hahaha. Bak kata daddy, mummy macam kayu je...kaku gitu. Ye lah, ini bukannya ada skrip, tau !! 



Habis di temuramah, sesi pengambilan makanan dan minuman. Hambik !! Kenduri pop corn ko ! 5 pop corn...makan sampai lebam hahahaha.


Dalam panggung Hall 3, TGV Sunway Pyramid ! Tempat duduk barisan K. Tengah-tengah...strategik juga ! 


Selfie dalam panggung...bukan selalu masuk panggung dengan anak-anak


Dhia, memang takut gelap..oleh kerana pertama kali masuk panggung. Kene bawa peneman untuk Dhia. Baru perasaan acah-acah berani tu datang. Alhamdulillah, semua dalam kawalan.


Semalam, banyak juga mummy baca tentang tak bagus sambut HAri Ibu..Kerana setiap hari adalah hari ibu. Bagi mummy, memang setiap hari adalah hari ibu. Cuma hari Ibu 2016 ini sangat istimewa sebab mummy dapat menonton tayangan perdana kahas di bawakan oleh Lifetime ASTRO. Filem terbaru dari artis luar negara kegemaran mummy dalam filem Mother's Day.

Bukan hari-hari mummy diraikan dengan tayangan perdana. Kesibukan sebagai seorang isteri, mak, seorang kuli di ofis dan blogger sepenuh masa. Adakalanya mummy perlukan hari sebegini ! Dan, semalam juga adalah pengalaman pertama anak-anak masuk ke pawagam untuk menonton wayang ! 





Terima kasih Lifetime...terima kasih ASTRO ! Mother 2.0 Lifetime  ! Bangga melihat ibu muda yang berkerjaya dan mempunyai hobi yang luar biasa di laur sana. 


Terima kasih suami dan anak-anak. Oleh kerana semua baik-baik sahaja. Minggu ini, Angry Bird pula ye !

Mummy belanja beberapa gambar untuk hari ini. Entri penuh pengalaman menonton filem MOTHER'S DAY 2016 mummy ceritakan kemudian.

Sebelum mummy ambil keputusan untuk menonton filem MOTHER'S DAY ini. Mummy juga membaca dan mengambil tahu serba sedikit tentang filem ini.


GENRE FILEM MOTHER'S DAY 2016

Berbentuk komedi.

SINOPSIS FILEM MOTHER'S DAY

ha...bab ni nanti mummy cerita di entri yang lain...sabar ye ;)

BARISAN PELAKON MOTHER'S DAY 2016

Britt Robertson
Hilary Duff
Jennifer Aniston
Kate Hudson
Shay Mitchell

4 comments on "MERAIKAN MOTHER'S DAY 2016 DI TGV SUNWAY PYRAMID BERSAMA AHLI KELUARGA !"
  1. Bestnyaaa! Rezeki akak bersama keluarga pada hari ibu. Siap ditemuramah lagi. Hihi.
    Bolehlah bagitahu bila akan bersiaran di tv. Nak tengok akak di kaca tv pula :)

    ReplyDelete
  2. happy mother's day ♥
    wah!bestnyer dapat tgk free...
    kalau nieyl pun, bukan kata gagap...mcm tiang rasanya... :)

    ReplyDelete
  3. happy mother day... wah best pergi wayang bersama anak2

    ReplyDelete
  4. wah siap ditemuramah...bestnya dapat sambut kan

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com