SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER

Sayangkan suami bukan di tangan-tangankan, tau ! Sayang suami, kene 'DASHING-DASHINGKAN' dengan DASHING ADVENTURER 2.0. Barulah aummmms. Kali ini, mummy Dashingkan daddy dengan Dashing inovasi terunggul yang pertama di Malaysia untuk dapatkan kepuasan. Kepuasan? Ya, puas tau.... pakai deodorant Dashing ini. Sebab ianya, 2x ganda dari deodorant lain. Deodorant Dashing berbentuk spray, tiada gas !


SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER

SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER - Deodorant Dashing berbentuk spray, tiada gas 

Berbeza dengan semburan deodoran tradisional yang hanya dapat bertahan selama 3 minggu akibat penggunaan harian. 

SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER

Kelebihannya :


  • semburan ‘NO GAS’ ini mengandungi pati deodoran tulen yang mampat dan boleh memberi sehingga 750 semburan setiap botol 
  • Memberi manfaat 6-dalam-1, pengguna juga boleh menikmati keharuman berganda serta penjimatan kos! 
  • Teknologi pengeringan segera akan memberikan rasa kering pada kawasan bawah lengan anda dan mengelakkan pertumbuhan bakteria di samping memberikan kesegaran sepanjang hari. 

  • Lebih kuantiti deodorant ! Deodorant Dashing berbentuk spray, tiada gas ini mempunyai lebih banyak kuantiti deodorant. Berbanding deodorant spray bergas. 
  • Deodorant Dashing berbentuk spray, tiada gas adalah deodorant pertama di Malaysia yang tidak mempunyai gas
  • Sangat jimat ! Deodorant Dashing berbentuk spray, tiada gas boleh bertahan sehingga 2 bulan
Daddy seorang yang lasak, pintar dan sentiasa mempunyai semangat ingin tahu. Ciri-ciri ini bukan sahaja ada pada daddy tapi ianya sifat semulajadi dalam setiap lelaki. Pendek kata, setiap lelaki dilahirkan mempunyai ciri-ciri tersebut. 

Sebagai sebuah jenama yang melambangkan gaya santai, gaya hidup yang menyeronokkan dan keyakinan, DASHING sentiasa menjadi sebahagian daripada gaya hidup lelaki Malaysia. Pengeluar pelbagai dandanan lengkap lelaki yang di cipta bagi mereka yang sedang menuju ke puncak keyakinan. 

Sinonim dan terkenal dengan kualiti serta wangian yang tahan lama, DASHING membolehkan setiap lelaki moden meluahkan perasaan dan keyakinan mereka pada rangkaian harga yang berpatutan.

Berbekalkan semangat yang berkobar dalam membebaskan semangat pengembara yang sebenar tersembunyi dalam diri setiap jejaka Malaysia, DASHING dengan bangganya mengumumkan pelancaran semula koleksi ADVENTURER yang merangkumi Deodoran, EDT dan wangian Roll-On. Wangian baru yang dirumus khas mampu bertahan lebih lama dan memberikan kesegaran sepanjang hari, terutamanya mereka yang aktif. 

2 variasi produk DASHING BOLD 2.0 dan EDGE 2.0.



Daddy telah mencuba DASHING EDGE 2.0 berwarna biru. Nak tahu apa yang best tentang DASHING EDGE 2.0 . 


SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER


  • Mempunyai ekstrak lapisan citron, kupasan lemon dan daun lemon yang penuh kesegaran bergabung dengan haruman ringan yang terbit dari geranium dan tumbuhan hijau. 
  • Nuansa kayu cedar menambahkan sifat “woody”. 
  • Seterusnya, sedikit ambar untuk mencipta sebatian yang berakhir dengan haruman gaharu dan lumut yang menyamankan, dengan segera memberikan anda kesegaran. 

Edge 2.0 adalah perlambangan lelaki sejati di peringkat belia. Dalam bentuk haruman, mereka adalah peneroka yang bercita-cita serta tidak sabar untuk meneroka wilayah yang belum diterokai. 

Sama sebagaimana mereka mengidamkan lebih pengembaraan dalam kehidupan, kesegaran pada setiap masa akan menetapkan semula mood mereka dan meningkatkan tahap tenaga mereka ke paras tertinggi, sekali gus membolehkan mereka memulakan hari baru mereka.

Bagaimana dengan DASHING BOLD 2.0?

  • Haruman beraroma akuatik yang segar dan menarik. 
  • Lapisan hijau segar dengan nota alami yang terbit dari aroma patchouli membangkitkan kesegaran. 
  • Nuansa lumut pada wangian ini menjadikannya lebih maskulin, ghairah dan mengasyikkan!

Bold 2.0 sangat sesuai bagi para jejaka yang inginkan pengembaraan yang berterusan di dalam kehidupan mereka. Keyakinan sememangnya wujud dalam diri mereka dan DASHING kini hadir untuk membebaskan semangat yang terpendam itu.


"DASHING sentiasa berada di hadapan dalam inovasi dan kami berbangga untuk menjadi perintis semburan deodoran ‘NO GAS’ di Malaysia. Kami teruja untuk berkongsi penemuan teknologi ini dengan pengguna kami, sekaligus menunjukkan bahawa DASHING benar-benar mengambil berat akan keperluan dan kehendak anda. Kami mahu anda mengalami perbezaan dan mendapatkan 2x lebih manfaat daripada deodoran anda. Melalui cara ini, anda boleh menyimpan dan memanjakan diri anda pada masa yang sama hanya dengan DASHING ADVENTURER. "Kata Encik Venkat Jangam, Pengurus Pemasaran DASHING.

Pembungkusan baru untuk DASHING ADVENTURER merangkumi pelbagai warna bertenaga dan premium. Pembungkusan yang unik juga disertai dengan reka bentuk sentuhan 3D yang menarik yang akan memberikan rupa dan rasa yang eksklusif untuk pengguna mereka. Permukaan kotak direka bertekstur untuk sentuhan elegan dan eksklusif. EDGE 2.0 direka khas dengan cetakan tayar kenderaan berpacuan 4 roda bagi melambangkan sukan lasak dan aktiviti luar, selaras dengan ciri-ciri seorang pengembara sejati.

Selain itu, reka bentuk kompas pada Bold 2.0 membangkitkan persona jejaka yang 'sedia untuk bergerak' dan suka untuk mendapatkan keseronokan; meneroka sesuatu yang baru. Dengan palet warna yang menarik lagi maskulin seperti biru, jingga terang, merah dan hijau, DASHING ADVENTURER membebaskan semangat pengembara terpendam anda.


Tentang Rangkaian DASHING ADVENTURER:






SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER



SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER





Deodoran Roll-Ons 40ml. 

Terdapat dalam 3 variasi, BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY dijual pada RM 6.50 termasuk 6% GST. 












Semburan Deodoran ‘NO GAS’ 150ml 

Terdapat dalam 3 variasi, BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY dijual pada RM 18.90 termasuk 6% GST. 











SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER
EDT 50ML / 100ML 

Terdapat dalam 4 variasi, EDGE 2.0, BOLD, PURE ENERGY dan XTREME dijual pada RM 18.90 manakala 100ml berharga RM34.50 termasuk 6% GST.

Amacam? Menarik,kan DASHING ADVENTURE terbaru ini. Mummy suka produk DASHING ADVENTURE ini sebab baunya , boleh tahan wangi juga dan harga juga mampu milik. 

Daddy pun dah jatuh cinta dengan DASHING ADVENTURE sebab packaging nampak sangat trendy dan sedikit ganas.

Nak tahu selanjutnya tentang DASHING, boleh lawati terus ke :









9 comments on "SAYANG SUAMI? 'DASHING'KAN DENGAN DASHING ADVENTURER"
  1. jai baru try pakai dashing ni bulan lepas.. bau dia ok la, berst jer isteri dia hidu tipa hari sebelum p keje..hehee

    ReplyDelete
  2. Seronok en hubby Linda..dpt barangan Dashing...Dashing mmg terkenal dikalangan lelaki kan...bau pun banyak yg sedap

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tunggu kita punya..surprise untuk en suami gitu

    ReplyDelete
  4. Wah!! Bestnya dapat produk dashing..
    Bauan dia memang wangi.. suka sangat..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com