STRESSNYA... JOM PI SPA.. MANJAKAN DIRI SERENDAH RM38 JE

17:58

STRESSNYA... JOM PI SPA.. MANJAKAN DIRI SERENDAH RM38 JE. Stressnya..erm..cerita bab stress ni, kan. Semua orang ada stres level tersendiri, kan? Yang bekerja..stress dengan alam pekerjaan, yang duduk rumah...stress dengan kerja rumah yang tak pernah habis, yang bisnes pula ..stress dengan pelanggan dan suppliers.

Arghhh..stress pulak bila baca kan. Hehe relaks ya kawan-kawan. Jangan stress sangat, nanti cepat tua dan berkedut pula.

Salah satu terapi stress ni kan...mummy suka terapi di SPA. Manjakan diri, belai kulit muka dan badan. Hilang stress !!

Allah...nikmatnya !

Lagi nikmat..bila dapat buat SPA pada harga yang murah, berbaloi dan berkualiti.

STRESSNYA... JOM PI SPA.. MANJAKAN DIRI SERENDAH RM38 JE


STRESSNYA... JOM PI SPA.. MANJAKAN DIRI SERENDAH RM38 JE

CELEBRITI SPA DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM


Seperti biasa..slot terhad promosi harga bermula dari RM38 dah bermula.

Pada yang terlepas harga promosi sebelum-sebelum ini.

Jom grab sekarang !!


Sebelum datang...booking dulu ye.

Cepat BOOKING !!

Celebriti Secret SPA
 Jalan Kristal 7K/7, Seksyen 7 Shah Alam

CALL 03-55194159 @ 

Whatsapp:
CELEBRITI  011-27174100
MISS FIZA 011-12825902
MIZZ NURIN  012-9409372


Instagram: SPA BEST MURAH
Google+ : Cantik Persis

You Might Also Like

2 comments

  1. lama tak p spa....bestnya.. tapi awat murah sgt...

    ReplyDelete
  2. Murahnyaaaa!! best kalau dapat pergi nie..

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Google+ Followers

Google+ Badge

Followers

babab