Menu Campak-campak Je - Mood Malas Masak Datang Lagi

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...nak cerita bab masak-masak pula kali ini. Biasalah..kan! Mak-mak ni kan.. Mummy ni jenis tengok mas...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...nak cerita bab masak-masak pula kali ini. Biasalah..kan! Mak-mak ni kan.. Mummy ni jenis tengok masa je, samada mood masak hado atau nan hado. Tapi, nak tak nak.. kena masak juga kalau duduk rumah. Maka....bila mood malas masak tu datang..kita pekena resepi campak-campak versi mood malas je hehehe.(jangan ikut tabiat ni..tak bagus hehehe.)

MENU MASAK CAMPAK-CAMPAK , BILA MOOD MALAS MASAK DATANG LAGI.

Jeng..jeng..jeng..apakah menu campak-campak mood malas masak mummy?

Menu Campak-campak Je - Mood Malas Masak Datang Lagi

Antara menunya:
Ayam Goreng
Ayam Goreng Sambal Serai
Sawi Goreng
Ikan Goreng Kicap.

Lauk makan tengah hari merangkap makan malam terus hehehe. 

Siap masak..boleh terbongkang. eh..eh..tipu je. Siap masak...tentunya kena bagi anak-anak makan, bagi dorang main, susukan mereka, tidurkan mereka. Dah bangun..nak kena mandikan  anak-anak. Suap makan malam mereka dan seterusnya...

Begini la life of mummy kan...Busy, tapi ianya menyeronokkan. Boleh dah kot nak tambah baby. Eh !!!!

Hahahaha.


You Might Also Like

2 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -