SUPERMOON 14 NOVEMBER 2016 DI KAJANG

Supermoon malam tadi 14 November 2016 mummy sempat saksikan, walau awan ada sekejap-sekejap datang lindungi supermoon. Subhanallah, lawa s...

Supermoon malam tadi 14 November 2016 mummy sempat saksikan, walau awan ada sekejap-sekejap datang lindungi supermoon. Subhanallah, lawa sangat bulan malam tadi. Ini antara keajaiban pencipta kita Allah s.w.t. Mummy pada mulanya tak ada nak tertunggu-tunggu supermoon ini. Tapi, dah anak nangis pujuk kat balkoni. Sempat perhatikan supermoon. Siap boleh snap gambar dan rakam video sekali, sambil dukong anak.


SUPERMOON 14 NOVEMBER 2016 DI KAJANG


Gigih mummy korang ni. Eh..tak gigih pun sebenarnya...menyambil gak tu hehehe. 

Mula-mula memang tak berapa nampak, sebab cuaca agak mendung. Dalam hati,"lagi 18 tahun lah kot baru boleh jumpa lagi". 

Tup..tup..awan dah berarak sedikit demi sedikit. Cepat-cepat rakam video dan ambil gambar.

SUPERMOON 14 NOVEMBER 2016 DI KAJANG

Rezeki dapat melihatnya..alhamdulillah.

SUPERMOON 14 NOVEMBER 2016 DI KAJANG


SUPERMOO 14 NOVEMBER 2016 DI KAJANG

Boleh la snap buat kenang-kenangan. Gambar-gambar ini, mummy malas nak watermark. Sebab nak post ke blog cepat hehehe. Sambil susukan anak malam tadi, terus upload ke draft blog.

Sambil menaip sedikit demi sedikit. Alhamdulilllah siap entri ini. Nak post pagi tadi, tapi terlupa. Post ke blog petang pun ok lagi kan.

Cerita mana boleh basi hehehe. Basi untuk makanan je !

Ok nak tengok video yang mummy rakam...boleh klik video bawah ni ye. Siap dah, upload ke youtube mummy.



You Might Also Like

4 comments

  1. Bestnya dpt tgok supermoon... Ain tak boleh tgok. lindung banggunan

    ReplyDelete
  2. ALHMDULILAH MASI BLH TGK, BNYAK TEMPAT YANG TAK DPT TGK

    ReplyDelete
  3. tak sempat tengok sebab mentidur hihiii

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -