Epal Hijau Cicah Colek Kicap Gula Cili Api

Epal hijau cicah colek kicap gula cili api -  Selamat berhujung minggu semua. Fuh..berpeluh tengok gambar instagram kawan-kawan makan mang...

Epal hijau cicah colek kicap gula cili api Selamat berhujung minggu semua. Fuh..berpeluh tengok gambar instagram kawan-kawan makan mangga cicah asam dan ada juga cicah kicap cili api. Mangga kat rumah ni, dah habis. Kebetulan, Dhia minta mummy potongkan epal. Dah alang-alangkan..


Epal Hijau Cicah Colek Kicap Gula Cili Api 

Epal Hijau Cicah Colek Kicap Gula Cili Api


Mummy pun pekana sekali lah epal hijau cicah kicap gula cili api.

Biasalah versi mummy ni simple je. Seperti orangnya juga..simple gitu. Hehhehe. Mummy buat coleh atau pencicah ni macam viasa je. Gula kicap dan cili api. Gula kasi pekat. Kicap tak mau banyak.

Potong buah...colek dan makan . Perghhh...dia punya sedap memang kurang ajar !!!

You Might Also Like

5 comments

  1. Sedapnya terliur tengok hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Adoii.. Terliur plak.. Ok..esok misi mencari epal hijau..

    ReplyDelete
  3. yang tengok ni pun terasa kurang ajar sama la..terus rasa nak buat ni....

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. xde mangga epal pun jadi sis.. tp Sha x pernah lagi makan epal dengan colek camnie.. cam best lak tgk sis nya gambar nie..epal ada tu.. boleh buat gak nie..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -