Assalamualaikum semua. Alhamdulillah..berkesempatan sertai satu segmen Miliki Shawl Exclusive By Papaglamz Secara PERCUMA . Untuk pengatah...

Bila sebut nak raya, mesti teringat kampung halaman. Kan? Dengar lagu raya pun, teringat kampung halaman juga. Allahuakbar...betapa serono...

Lama betul nak cerita bab gelongsor buaian anak-anak. Tapi, dari sehari ke sehari dapat menulis sedikit demi sedikit je. Kisah hari jadi ...

Salam 24 Ramadhan ! Dah pening nak masak apa? Dah tak tahu nak makan apa untuk buka puasa? Mummy pun gitu, dah tengah hari ini, mula lah p...

GIVEAWAY Hamper Tollyjoy Malaysia Bernilai RM100 Sempena Tollyjoy Baby Day 2016 (Hari Bayi 2016) - Bulan Jun merupakan bulan yang is...

Nanowhite | Set Penjagaan Asas Yang Dapat Bantu Cerahkan Kulit -  Kulit cerah sawo matang macam mummy, tak bermakna kulit mummy tak per...

Salam Ramadhan, dah hari ke 23 kita berpuasa kan ! Lagi seminggu lagi nak raya. Raya..raya jugak ! Dapur pun kene berasap jugak ni ! H...

Pagi-pagi dah tunjuk gambar makanan lagi, kan. Hehehe ni majlis berbuka puasa buat kali ketiga tahun ini di Bangi Golf Resort (BGR). Dasya...

RENDANG DAGING ?? Baru 22 Ramadhan kot..takkan dah makan menu Raya ! Tak pe lah, orang nak cakap apa pun. Janji perut daddy kenyang. Daddy...

Mummy tambah koleksi tudung /shawl lagi. Kali ini, tudung /shawl dari Instant Shawl Flora Floos pulak ! Biasalah orang perempuan,kan ! ...