HOKKAIDO BAKED CHEESE TART, AEON SHAH ALAM

Sejak  bekerja di Shah Alam, mencari makan pun di sekitar Shah Alam sahaja. Oleh kerana pernah satu kali tern...

Sejak  bekerja di Shah Alam, mencari makan pun di sekitar Shah Alam sahaja. Oleh kerana pernah satu kali ternampak di media sosial Hokkaido Baked Cheese Tart ini ramai yang belinya. Mummy pun tak melepaskan peluang untuk beli juga.

 

 HOKKAIDO BAKED CHEESE TART, AEON SHAH ALAM


Pertama kali mummy merasa Hokkaido Baked Cheese Tart. Biasalah kan, orang ngandung ni, nampak apa semuanya sedap. Tapi, bila makan...tak habis pun.


HOKKAIDO BAKED CHEESE TART, AEON SHAH ALAM 

Harga sebiji Hokkaido Baked Cheese Tart ini RM5.80, bila dah makan tu rasa macam biasa je. Kena tunggu lepas bersalin pulak makan. Mungkin lain taste orang mengandung ini kan :)

You Might Also Like

8 comments

  1. Linda pregnant ke? Tahniah :)

    Tak berkesempatan cuba lagi. Tp tengok gambar macam sedap je.

    ReplyDelete
  2. sedap.. seb bek tak minat tart cheese... :)

    ReplyDelete
  3. Cheese tart ni nampak sangat menarik... belum pernah rasa.. lepas ni kalau jumpa nak belilah

    ReplyDelete
  4. Tapi, kalau tengok ni memang rasa meleleh air liuq kak. Cheese dia tu memukau sgt. Hihi

    ReplyDelete
  5. Viral dah kan Hokkaido cheese tart ni..akak lom ada kesempatan nak rasa...

    ReplyDelete
  6. Yg viral tu kadang indah khabar dr rasa.. tp teringin jugak nak rasa..selalu makan hokkaido cake yg biasa tuu..

    ReplyDelete
  7. memang sedap..! kepada yang giler cheese wajib la cuba.. hihihiiihii.. ain hari tu beli kat Alamanda Putrajaya.. beli sekotak yg dlm tu 5 ke 6 biji, tamak sangat kan.. hahahahahaa.. last2 makan 2 ketul je dah muak.. hihihiiii.. yang lebih bagi anak jiran sebelah rumah.. :)

    ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -