Shoplinks.Asia

PISANG GORENG RM2 UNTUK 3 KETUL?

Balik kerja, sebelum simpang rumah mak memang banyak gerai pisang goreng. Anak-anak pula memang minat posang goreng. Jadi, kalau balik kerj...

Balik kerja, sebelum simpang rumah mak memang banyak gerai pisang goreng. Anak-anak pula memang minat posang goreng. Jadi, kalau balik kerja tak lewat tu...harus singgah cari pisang goreng untuk anak-anak.

Sebelum beli, wajib tanya harga dulu..baru boleh bajet nak beli berapa banyak,kan?

Hari pertama singgah kedai. Kata penjual tu RM2 - 5 keping.

Tapi..dua hari selepas itu, RM2 - 3 keping. Mak ai....beberapa hari je dah naik harga ke? 


PISANG GORENG RM2 UNTUK 3 KETUL?

Kalau saiznya besar l, boleh masuk akal la RM2 - 3 ketul.

Takat besar ni berharga RM2 - 3 ketul. Next time, tak singgah lah jawabnya hehehehe

You Might Also Like

4 comments

  1. minyak mahal katanya...heheh





    jom join 1st giveaway MG kat blog baru :)
    http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/1st-giveaway-nak-bagi-shampoo-santan.html

    ReplyDelete
  2. Macam2 hal kan..meniaga elok2 la..x kan hari2 naik harga kot...

    ReplyDelete
  3. ya Allah, ni harga terlebih cekik darah dah ni 😱. sy dah lama x beli pisang goreng

    ReplyDelete
  4. mahal segala benda...itupun besar sebab keliling kerak...isi mesti lagi kecik.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -