Total Pageviews

PISANG GORENG RM2 UNTUK 3 KETUL?

Balik kerja, sebelum simpang rumah mak memang banyak gerai pisang goreng. Anak-anak pula memang minat posang goreng. Jadi, kalau balik kerj...

Balik kerja, sebelum simpang rumah mak memang banyak gerai pisang goreng. Anak-anak pula memang minat posang goreng. Jadi, kalau balik kerja tak lewat tu...harus singgah cari pisang goreng untuk anak-anak.

Sebelum beli, wajib tanya harga dulu..baru boleh bajet nak beli berapa banyak,kan?

Hari pertama singgah kedai. Kata penjual tu RM2 - 5 keping.

Tapi..dua hari selepas itu, RM2 - 3 keping. Mak ai....beberapa hari je dah naik harga ke? 


PISANG GORENG RM2 UNTUK 3 KETUL?

Kalau saiznya besar l, boleh masuk akal la RM2 - 3 ketul.

Takat besar ni berharga RM2 - 3 ketul. Next time, tak singgah lah jawabnya hehehehe

You Might Also Like

4 comments

  1. minyak mahal katanya...heheh





    jom join 1st giveaway MG kat blog baru :)
    http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/1st-giveaway-nak-bagi-shampoo-santan.html

    ReplyDelete
  2. Macam2 hal kan..meniaga elok2 la..x kan hari2 naik harga kot...

    ReplyDelete
  3. ya Allah, ni harga terlebih cekik darah dah ni 😱. sy dah lama x beli pisang goreng

    ReplyDelete
  4. mahal segala benda...itupun besar sebab keliling kerak...isi mesti lagi kecik.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (396) blogger (382) 2018 (379) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (322) review (282) 2019 (270) resipi (148) travel (87) Daim Naufal (82) daddy (42) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)