TERNGIDAM DURIAN CREPE

Mak buyong ni kan, nampak makanan macam sedap je, mula lah terliuq bagai. Semua benda nak rasa, nak makan. Dan bebaru ni balik kerj...

Mak buyong ni kan, nampak makanan macam sedap je, mula lah terliuq bagai. Semua benda nak rasa, nak makan. Dan bebaru ni balik kerja, ternampak satu gerai ini ada menjual durian crepe. Apa lagi?? Terus beli 2 ketul durian crepe berharga RM4.50.

Balik rumah berebut pulak dengan anak. Mummy sebenarnya lupa si Dzal Aidi Fiqry ini suka kan durian. Oleh kerana mummy dah rasa sedikit. Selebihnya tu, bagi Dzal Aidi Fiqry makan. 

Dhia pulak, makan buat rasa je.

 TERNGIDAM DURIAN CREPE


TERNGIDAM DURIAN CREPE 

Memang nampak sedapkan? Dia panggil durian crepe ini, aiskrim durian . Hehe nampak macam aiskrim kot !

TERNGIDAM DURIAN CREPE 

Ni packaging durian crepe 2 ketul yang berharga RM4.50.

Keesokkan harinya, mummy beli lagi yang 3 ketul durian crepe pula. 2 ketul durian crepe untuk Dzal Aidi Fiqry dan 1 ketul lagi untuk mummy.

Harga 3 ketul durian crepe RM6.50. 

Happy lah awak dalam perut ya..dapat makan macam-macam nampaknya hehehehe

You Might Also Like

7 comments

  1. Aiyo durian crepe pulak. Hahah. Sedapnya kak Linda :D

    ReplyDelete
  2. Mggu lps cikna beli durian crepe jgk 8pcs RM10 je, msk kete berebut ngan suami... Doakan cikna mengidam/pregnant jgk ye....;-)

    ReplyDelete
  3. Nampak aje gambar ini terus click. Aduh sedapnya durian crepe!!

    ReplyDelete
  4. Dhia x makan durian ke? Kite pon suka jugak durian crepe.. asal ada yg flavor durian.. memang hantu...

    ReplyDelete
  5. Bestnya makan durian crepe. Lama dah x makan. Haha

    ReplyDelete
  6. Sedap nyer... Sebaik tak ngidam... Lin dah berapa bulan?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -