BASKIN ROBBINS (BR) WHAT'S YOUR FLAVOR? Dah tentu mummy suka....

BASKIN ROBBINS (BR) WHAT'S YOUR FLAVOR?  Dah tentu mummy ada flavor kesukaan mummy di Baskin Robbins (BR) . Ha sebelum tu..mummy nak t...

BASKIN ROBBINS (BR) WHAT'S YOUR FLAVOR?  Dah tentu mummy ada flavor kesukaan mummy di Baskin Robbins (BR) . Ha sebelum tu..mummy nak tau gak. Kalau korang, korang suka flavor apa untuk aiskrim  Baskin Robbins (BR) ? Rambang mata kan, kalau pi Baskin Robbins (BR) ni. Kalau boleh, semua perisa nak rasa.


BASKIN ROBBINS (BR) WHAT'S YOUR FLAVOR?  Dah tentu mummy suka....


BASKIN ROBBINS WHAT'S YOUR FLAVOR?  Dah tentu mummy suka....

Cotton Candy pilihan Dhia untuk aiskrim Baskin Robbins (BR). Gabungan warna purple dan pink memang menarik perhatian anak kecil seperti Dhia


BASKIN ROBBINS WHAT'S YOUR FLAVOR?  Dah tentu mummy suka....



Dzal pula memilih aiskrim perisa Pomegranate Swirl Baskin Robbins (BR).

Dalam banyak-banyak perisa aiskrim Baskin Robbins (BR). Mummy dari dulu hingga kini sukakan Pralines N Cream. Gabungan karamel, pecan dan sangat berkrim aiskrim nya


You Might Also Like

12 comments

  1. alolo, comel je dia pegang ais krim... hehe...

    ReplyDelete
  2. sedap nya aiskrim dia..aunt minta skit...

    ReplyDelete
  3. meleleh uncle tgok semua adik makan... share sket nnt. heheh

    ReplyDelete
  4. suka chocolate chip ngn mint..sedapnya..terasa nk mkn plak

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa....dah lama tak mkn BR T.T airah suka semuaaa...

    ReplyDelete
  6. wow... baskin Robbins tu... sedapnyaaa

    ReplyDelete
  7. Suka BR..sesekali bleh la makan sebab mahal..bila nak beli je sure cik abe tarik tangan x bg beli...

    ReplyDelete
  8. dari dulu samapi sekrang setia dgn chocolate mint!

    ReplyDelete
  9. Tak pernah makan aiskrim baskin robin ni...tapi selalunya aiskrim, akak suka flavour coklat...

    ReplyDelete
  10. tak pernah beli ...nampak sedap

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -