Pembantu Rumah Maid Agency Malaysia Dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied

Rutin seharian mummy.. keluar bekerja, balik kerja pulan nak kena selesaikan hal rumah, masak, jaga anak, layan anak, fuh banyak pulak yang...

Rutin seharian mummy.. keluar bekerja, balik kerja pulan nak kena selesaikan hal rumah, masak, jaga anak, layan anak, fuh banyak pulak yang nak perlu disenaraikan. Dari pagi hingga ke pagi buat kerja rumah. Penat, memang penat..


Tapi, ada banyak solusi sebenarnya. Yang susah, insyaallah boleh jadi senang. Antaranya, mummy boleh mencari pembantu rumah untuk meringankan beban kerja-kerja rumah.

Mummy pun, bukan boleh buat kerja berat sangat. Kandungan perut dah semakin membesar. Selepas ini, nak melahirkan anak secara pembedahan lagi. Badan nak kena banyak berehat dan tak boleh buat kerja berat sangat.

Dalam survey hal ini, mummy terfikir dengan maid agency. Maid agency yang menarik minat mummy ialah dari Maid Agency Malaysia 

Pembantu Rumah Maid Agency Malaysia Dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied 


Pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied ditubuhkan pada tahun 2013 dan telah didaftarkan atas nama Puan Siti Zarina selaku Presiden  - Persatuan Kebangsaan Sumber Tenaga Malaysia dan Presiden Koperasi Tenaga Kerja Wilayah Persekutuan Berhad Malaysia .
 
Pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied ini menyediakan kakitangan pembantu rumah / maid tempatan serta asing dari Indonesia, Filipina, India, Vietnam, Kemboja dan Sri Lanka yang profesional dan terlatih.
 
Mudahlah la mummy buat kerja rumah dan dalam masa yang sama mengasuh anak-anak mummy ketika mummy keluar bekerja. 

Tak ada istilah kekangan masa lagi kalau ada pembantu rumah.



pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied


Kelebihan Pembantu Rumah Maid Agency Malaysia Dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied 


Menarik juga perkhidmatan yang di tawarkan oleh pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied . Antaranya ialah :-

  • Pengambilan maid baru 
  • Pengambilan maid lama 
  • Pemindahan maid 
  • Pekerja formal 
  • Pembaharuan pasport 
  • Menguruskan pemeriksaan kesihatan 
  • Menguruskan tiket dan pengangkutan 
  • Semak memo untuk berlepas pembantu rumah 
  • Orientasi Umum Pekerjaan sebagai pembantu rumah di Malaysia 
  • Latihan dalaman untuk pembantu rumah 
  • Pembantu rumah gaji penghantaran wang 
  • Insurans pembantu rumah kerana kemalangan diri, perubatan dan lari 
  • Kedutaan pemprosesan OEC (Jika pembantu rumah itu mahu kembali ke Filipina untuk bercuti) 
  • Kedutaan pemprosesan POEA - kontrak akan tamat selepas 2 tahun 



pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied


pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied

Paling menarik, pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied ada guarantee selama 6 bulan. Selama tempoh 6 bulan , jika maid lari dapatlah kita replace maid yang baru.

Ni memang sangat menarik ini. Boleh anta poposal pada daddy dah hehehehe.





pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied



Macam mana nak dapatkan pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied ?

Ha..senang je, korang hubungi terus pembantu rumah maid agency Malaysia dari Agensi Pekerjaan Cempaka Allied di :-


Web : 

Instagram : 


Page / FB : 
https://www.facebook.com/cempakaalliedsdnbhd/


Hubungi :
( whatsapps) 012 6667524 


Office :
No 12-B , Jalan Kenari 11, Bandar Puchong Jaya, Puchong, 47100 Puchong, Selangor, Malaysia

You Might Also Like

6 comments

  1. mmg maid ni membantu sgt2 pd yg betul2 bz... btw, take care ye Linda. Jaga diri dan kndungan....

    ReplyDelete
  2. Bagus agensi ni. Servis yg ditawarkan memang menarik siap ada guarantee 6 bulan lagi tu.

    ReplyDelete
  3. Mudahkan kalau ada maid ni.. Tambah tambah kalau yang bekerja... Boleh kurangkan tugas kat rumah kan....

    ReplyDelete
  4. PEMBANTU RUMAH MAID AGENCY MALAYSIA
    https://www.maidagencymalaysia.com/maid/pembantu-rumah-maid-agency-malaysia/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -