Lazada Big Baby Fair Blogger Contest



Mummy mencuba nasib sekali lagi dalam Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest. Walaupun Lazada Birthday Contest tempoh hari, tak menang. Tapi, tak ada salahnya, jika mummy mencuba lagi dalam Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest.. Mana tahu, kot-kot ada rezeki anak-anak dan baby baru. Kan ! Ameen.....

Lazada Malaysia Big Baby Fair kali ini, diskaunnya hebat juga...sehingga 85% ! Ni yang membuatkan mummy tak sabar nak tunggu Lazada Malaysia Big Baby Fair yang akan berlangsung pada 29 Mac 2017 hingga 2 April 2017.



Lazada Malaysia Big Baby Fair 

Antara jenama yang turut serta dalam Lazada Malaysia Big Baby Fair ialah seperti MamyPoko, Anakku, Nestle, Huggies, FisherPrice Goo.N, Sweet Cherry, PediaSure dan banyak lagi !

Wah...ada jenama kegemaran kami, lah di Lazada Malaysia Big Baby Fair 






Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest 


Untuk Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest seperti biasa ada beberapa soalan yang perlu mummy jawab. Jom tengok apa soalannya dan apa pula jawapan dari mummy.


1. Apakah brand lampin pakai buang yang menjadi kegemaran mummy untuk anak-anak?






Secara jujurnya, semasa mereka baru lahir..memang mummy akan pakaikan anak-anak dengan lampin pakai buang (tape) jenama MamyPoko. Kerana mereka sangat sesuai jenama MamyPoko semasa baru lahir.




Manakala, bila anak-anak dah meningkat ke umur 1 tahun dan ke atas. Mummy suka pakaikan mereka lampin pakai buang (tape) jenama Huggies Ultra. Kerana lapisan yang lembut, tahan lasak dan berkualiti.


http://www.lazada.com.my/goo-n/?searchredirect=di%20mart&di-mart&sort=popularity&viewType=gridView&searchContext=supplier&fs=1&offer_id=283&affiliate_id=45576&offer_name=MY+Deeplink+Generator_0&affiliate_name=URBAN+GENERATION+TRADING&transaction_id=102833842a96fc05fcb32969393108&offer_ref=_xxmo0000000at0000&aff_source=

Untuk lampin pakai buang (seluar) pula, mummy sukakan jenama Goo.N. Kerana anak-anak ni dah pandai memilih, bila dah besar. Mereka dah ada sifat ingin tahu dan sukakan pada design Goo.N yang ada karakter doraeomon sangat comel. 


Apakah susu formula kegemaran mummy untuk anak-anak?

Sebenarnya, dari baru lahir mereka ni memang minum susu ibu sahaja. Tapi, dah besar ini mana boleh menyusu lagi. Nak-nak mummy sedang mengandung. Nak tak nak, kena putuskan susu badan dan mencari alternatif susu formula.

Oleh kerana anak-anak mummy ini dah besar dan ada kemahuan tersendiri. Mereka sendiri yang akan buat keputusan susu formula apa yang mereka nak minum.

http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/?offer_id=283&affiliate_id=45576&offer_name=MY+Deeplink+Generator_0&affiliate_name=URBAN+GENERATION+TRADING&transaction_id=102228308cf512879ed28671d872b8&offer_ref=_xxmo0000000at0000&aff_source=

Dhia Batrisya memilih susu formula S26. Kenapa susu formula S26? Mungkin... Dhia Batrisya terpengaruh dengan Upin Ipin, kot ! Tapi, tak mengapa...mummy menyokong sahaja. Sebab susu formula S26 juga banyak kelebihannya yang tersendiri.


1 produk dari Lazada Malaysia yang mummy nak berikan pada anak-anak.

Dan, yang terakhir, apa 1 produk yang mummy nak berikan pada anak? Huhu kenapa 1 produk? Mummy ada anak lelaki dan anak perempuan kot ! Susahnya nak pilih kalau di berikan 1 pilihan.

http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/?offer_id=283&affiliate_id=45576&offer_name=MY+Deeplink+Generator_0&affiliate_name=URBAN+GENERATION+TRADING&transaction_id=102228308cf512879ed28671d872b8&offer_ref=_xxmo0000000at0000&aff_source=

Apa pilihan mummy ya? Nampak gayanya, untuk adil dan saksama mummy kena pilih 1 produk yang anak-anak boleh kongsi bersama. Jadi mummy memilih Fisher-Price Puppy & Friend Learning Table. Di sini, anak-anak akan dapat tingkatkan skil moto kasar dan halus !


Fuh ! Selesai mummy menjawab 3 soalan sempena Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest.

Korang apa tunggu lagi, tu? Baucer RM500 dari Lazada Malaysia sedang menanti. Jom cepat join, Lazada Big Baby Fair Blogger Contest  sehingga 2 April 2017.

Dan..kepada pembaca blog mummy pula. Jangan ketinggalan, membeli belah di LAZADA BIG BABY FAIR http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/ dari 27 Mac 2017 hingga 2 April 2017. Diskaun sehingga 85% tau !! 






11 comments on "Lazada Big Baby Fair Blogger Contest "
  1. goodluck untuk contest ni

    ReplyDelete
  2. Good luck mummy...moga ada rezeki anak2 & bakal baby...

    ReplyDelete
  3. Wahh bestnya..ingatnya nak join jugak kena olah entri jadi lain skit kot sebab anak2 dah besar tak pakai pampers dah hehehehe..susu pon sesekali jer diaorang layan..wahh fisher price tu agak menarik jugak lyn..moga berjaya ya lyn..harap2 ada rezeki lyn dan anak2 ..

    ReplyDelete
  4. Good luck... moga ada rezeki Mummy Lynda

    ReplyDelete
  5. Good luck Linda, semoga ada rezeki untuk kali nie ya :)

    ReplyDelete
  6. moga ada rezeki anak akak yer

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com