Lazada Birthday Blogger Contest

Hai semua ! Entri mummy kali ini ialah entri Lazada Birthday Blogger Contest .  Jangan tak tahu, mummy pun sememangnya KAKI CONTEST  juga hehehe. Doakan ada rezeki mummy untuk Lazada Birthday Blogger Contest kali ini, ye !

Kalau korang blogger, korang pun boleh join juga Lazada Birthday Blogger ContestNak join Lazada Birthday Blogger Contest senang je. Hanya perlu menjawab beberapa soalan je dan ikut arahan yang pihak LAZADA sediakan.


Lazada Birthday Blogger Contest 



Lazada Birthday Blogger Contest


What do you love about Lazada Malaysia? 

Soalan pertama dari Lazada Birthday Blogger Contest, berbunyi... apa yang mummy suka dengan LAZADA MALAYSIA? Sebenarnya, banyak yang mummy suka dengan LAZADA MALAYSIA. Antaranya ialah :

i) Website www.lazada.com.my ini desktop dan mobile friendly. Memang senang nak mencari belian barangan di sini.

ii) Bila search sesuatu produk, tak perlu tunggu masa yang lama. 

iii) Bila dah beli nak buat pembayaran juga mudah, boleh menggunakan online banking, paypal, kad debit, kad kredit, secara TUNAI (COD) pun boleh .

iv) Jika ada masalah dengan barang yang di beli, pelanggan berhak untuk mendapatkan gantian !

Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 


Soalan kedua ini, memang mummy suka sangat. Apakah 3 barangan pilihan mummy di LAZADA? Jeng..jeng..jeng. Pening juga nak pilih. Sebab ada banyak pilihan mummy di www.lazada.com.my

Antara 3 produk yang menjadi pilihan mummy dari LAZADA ialah :-



Oleh kerana, mummy akan melahirkan babayD tak lama lagi. Mummy suka mencari barangan baby di portal LAZADA. Ergobaby pula antara jenama pilihan mummy. Paling best, ada sales sekarang ni !



Bila dah berumah tangga, ada anak kecil dan kami suami isteri bekerja. Kadang-kadang, memang ada rasa penat untuk membersihkan rumah. Robot Vacuum ini antara barangan pilihan mummy untuk  membantu kami meringankan kerja membersihkan rumah.



Barangan pilihan mummy yang ke-3 pula ialah freezer...bila ada anak kecik dan nak fully breastfeed kan anak. Freezer amat penting bagi mummy untuk memudahkan buat stok susu.

Kalau esok-esok anak dah besar pun, boleh pakai lagi, untuk simpan stok lauk pulak hehehhe. 

How do you think Lazada Malaysia can improve? 

LAZADA memang dah banyak improve. Bagi mummy memang dah TIP TOP dan di kenali ramai dengan portal membeli belah secara talian paling selamat dan juga pilihan yang banyak.

Bagi mummy, apa yang LAZADA boleh lagi...ialah dengan memberikan perkhidmatan penghantaran PERCUMA untuk kesemua barangan. Contohnya, PERCUMA 5kg yang pertama.

Kerana penghantaran PERCUMA tanpa cas ini, boleh menarik lebih ramai pembeli untuk membeli ONLINE di LAZADA. Serta meningkatkan jualan semasa LAZADA.



What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 

Sempena ulangtahun ke-5 LAZADA, mummy ingin ucapkan semoga LAZADA lebih berjaya dari tahun sebelum ini dan terus berjaya ! Dan, jangan lupa berikan mummy hadiah yang menarik pada hari ulangtahunmu setiap tahun ! :)


Selesai sudah entri mummy untuk Lazada Birthday Contest. 

Harap-harap ada rezeki mummy untuk contest kali ini. Korang yang berminat untuk sertai Lazada Birthday Contest. Boleh layari terus ke : http://www.lazada.com.my/blogger-contest/


8 comments on "Lazada Birthday Blogger Contest "

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com