HADIAH UNTUK ANAK-ANAK BUAH

Dah macam Santa sekejap, hehehe. Hujung minggu yang agak sibuk ke sana sini dan juga menyiapkan hadiah untuk anak-anak buah.  HADIAH ...

Dah macam Santa sekejap, hehehe. Hujung minggu yang agak sibuk ke sana sini dan juga menyiapkan hadiah untuk anak-anak buah. 


HADIAH UNTUK ANAK-ANAK BUAH


Mummy memang ada ramai anak buah. Jumlah keseluruhannya dalam 16 orang. Dan..insyaalllah dalam tahun ni juga akan jadi 18 orang anak buah. Makanya, banyak lah hadiah untuk anak-anak buah jika bulan birthday mereka sama.

HADIAH UNTUK ANAK-ANAK BUAH

Hadiah untuk anak-anak buah yang 5 orang. Mumm yang sebenarnya terlebih excited. Hehehe. Terbayang-bayang lahai riak wajah anak buah bila dapat hadiah

Ya Allah..nampak seronok sangat. 

You Might Also Like

2 comments

  1. Ramainya anak buah!! Hehe

    Salam perkenalan dari saya...

    ReplyDelete
  2. Seronokkan anak buah ramai. Sebelah saya anak buah tiga orang saja anak adik no 2. sebelah suami nan hado. Kalau pangkat anak buah anak kepada sepupu adalah. Tuh pun dua org je. Sebelah suami malas nak kira...hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -