PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !!

PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !! Mummy korang memang dah gila dengan photobook ! Sket-sket photobook..sket-sket photobook ! Hehehe tapi...

PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !! Mummy korang memang dah gila dengan photobook ! Sket-sket photobook..sket-sket photobook ! Hehehe tapi, tiap kali mummy buat photobook. Anak-anak pun suka gak, dorang recall balik segala memori gambar tu. Berkali-kali nak buka dan nak tengok photobook yang mummy tempah.


PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !!


PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !!


Kali ini, ada 2 photobook terbaru dari mummy. Photobook yang pertama, untuk tahun ini. Adalah dari koleksi gambar Raya 2016 hingga percutian De Rhu pada Februari 2017. Banyak boleh muat dalam 1 phobook,kan ! Dekat setahun punya gambar mummy bubuh dalam ini. Jimat buat photobook ni, sebenarnya.


BELI PHOTOBOOK DI MANA?



PHOTOBOOK LAGI !! PHOTOBOOK LAGI !!

Yang kedua, photobook koleksi scan for 3rd baby. Scan yang PERTAMA dan scan yang KEDUA kali. 

Scan yang ketiga nanti, mummy combine buat photobook dengan gambar lahir awak lah, ye !

Gambar scan sekarang semua dalam CD. Payah nak tengok. Jadi, mummy PHOTOBOOK kan sahaja !

Kat mana beli photobook? Dah tentulah di www.photobook.com . Selalunya mummy beli voucher awal-awal di LAZADA. Paling murah, mummy dapat PHOTOBOOK berharga RM1 (tak termasuk pos). LAZADA memang murah !

You Might Also Like

6 comments

  1. senangnya kalau guna photobook je nk tgk gmbat. kalau smpan dlm laptop memang xde nk tgk2 dah

    ReplyDelete
  2. Teringin juga nak cuba beli photobook macamni. Sebab memang murah dan berbaloi kan? 😊

    ReplyDelete
  3. Tak pernah cuba lagi buat pbotobook.. nak cuba lah nanti..

    ReplyDelete
  4. teringin nak beli boleh simpan macam2 gambar yang ada

    ReplyDelete
  5. murahnya RM1 :D macam best ja ada photobook ni, boleh throwback kisah dulu2 :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -