Shoplinks.Asia

Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya

Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya -  Projek mummy tahun ni..bagi buku yaasin pengganti kad ucapan raya. Ada yang sempat di pos. Ada yan...

Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya - Projek mummy tahun ni..bagi buku yaasin pengganti kad ucapan raya. Ada yang sempat di pos. Ada yang tak sempat nak di pos. Almaklumlah...kita beranak di hujung-hujung Ramadhan kan ;)

Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya


Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya


Buku Yaasin Pengganti Kad Ucapan Raya

Inilah buku yaasin yang sempat mummy poskan. Terima kasih pada yang bagi alamat. Insyaallah nanti lepas-lepas raya mummy send mana-mana yang pending

Raya kan sebulan ! Hehe

Mummy tak sangka di hujung Ramadhan ramai pulak mengoder buku Yaasin ni. Sampai stok licin habes !

You Might Also Like

3 comments

  1. wahhh! Sally tak dapat pun kakkkkk...sedih la macam ni..hehehe

    btw kak, SELAMAT HARI RAYA EIDIL FITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..

    Kalau ada tersalah kata, terguris hati, terlepas bicara,tersalah komen, terburuk sangka..harap ampun maaf...

    Semoga ikatan ukhuwah kerana Allah akan terjaga dan sentiasa dalam rahmatNya..

    Terima kasih sbb menjadi sahabat di alam maya ni..dan semoga kita semua sentiasa dlm redha Allah..

    ReplyDelete
  2. Bagusnya cara ni.

    Selamat hari raya.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Linda..akak dah dapat dah tau...lupa nak inform

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -