CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI

CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI . Bila ada anak ni, nyamuk gigit anak. Mummy yang stress tau. Huhu. Kalau Mummy yang kena gigit nyamuk, tu tak pe. 

Musim panas sekarang, macam banyak pula nyamuk berkeliaran. Nasib baik lah mummy ada jumpa dengan produk baru ni, CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI. Pengalaman yang lalu "denggi" membuatkan mummy takut bila nyamuk banyak berkeliaran di kawasan rumah. Kira-kira 3 tahun lalu daddy kena denggi. Langsung terbaring dan lemah. Mummy nak kena tengok anak-anak. Nak tengok daddy lagi. Allah ! Nak pitam rasanya saat tu. Tu..baru daddy yang kena denggi. Tak dapat bayangkan kalau anak-anak kecil yang kena. Minta di jauhkanlah ! Jadi, ada baiknya kita mencegah sebelum terlambat ! Mummy cegah dengan CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI .

CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI. 


CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK .


Kes denggi bukanlah suatu perkara yang asing di Malaysia dengan kadar peningkatan yang tinggi di kawasan bandar dan pinggir bandar. Tahun lepas sahaja terdapat lebih daripada 75,000 kes denggi yang melibatkan 166 kematian. Kebangkitan virus Zika kini menjadi satu lagi kebimbangan pada masyarakat.

CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK .


Menurut fakta dari WHO1, perlindungan terhadap gigitan nyamuk adalah penting bagi mencegah penyakit yang berpunca darinya. Langkah-langkah pencegahan harus diteliti terutamanya pada waktu siang dan penglibatan pencegahan yang aktif terhadap kanak-kanak.

CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK .


CARRIE, sebuah jenama yang dipercayai ibu bapa mengeluarkan produk penjagaan diri kanak-kanak seperti mandian dan rambut, syampu, dan bedak talcum yang menyeronokkan dan penuh imaginasi. 

Carrie amat memahami kebimbangan ibu bapa. Bagi membantu minda kanak-kanak terus bekembang dengan cara bermain dan berimaginasi di dalam dan di luar rumah. Carrie telah mengambil masa 2 tahun bagi membangunkan produk ini secara teliti dan ia didaftarkan di bawah badan berkanun iaitu Lembaga Racun Makhluk Perosak, Jabatan Pertanian dan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). 

CARRIE berbangga memperkenalkan 2 produk baharu untuk menghalau nyamuk. CARRIE MOZZIBUSTER LOSEN PENGHALAU NYAMUK dan CARRIE MOZZIBUSTER LOSEN PENGHALAU NYAMUK dengan UV (dengan Perlindungan UV). Kedua-dua losyen ini telah diuji untuk menghalau nyamuk sehingga 8 jam.

CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK .


CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotion boleh digunakan setiap hari bagi perlindungan didalam rumah. 

CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotion with UV dilengkapi dengan perlindungan sinaran matahari untuk jaminan di luar rumah.

CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotions diformulasi khas untuk kegunaan pada kulit kanak-kanak, losyen ini juga diiktiraf dengan sijil HALAL.

Kedua-dua CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotions boleh didapati dalam pek mudah dibawa bersaiz 50ml dan 100ml.

CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotions boleh didapati di pasaraya terkemuka, pasaraya hyper, dan farmasi di seluruh Malaysia. 




CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotion dijual pada harga:

RM 9.90(Semenanjung)*
RM 10.40 (Sabah & Sarawak)* 
untuk saiz 50ml,

RM 14.90 (Semenanjung)*
RM 15.60 (Sabah & Sarawak)* 
untuk saiz 100ml. 

CARRIE MOZZIBUSTER Mosquito Repellent Lotion with UV pula dijual pada harga:

TM 10.50 (Semenanjung)*
RM 11.00 (Sabah & Sarawak)* 
untuk saiz 50ml, 

RM 15.50 (Semenanjung)*
RM 16.30 (Sabah & Sarawak)* 
untuk saiz 100ml. 

*Harga termasuk GST.
10 comments on "CARRIE MOZZIBUSTER LINDUNGI ANAK-ANAK DARIPADA NYAMUK DAN DENGGI"
  1. Bagus bila ada product macam ni..so ibu bapa tak perlu risau nak bawak anak kemana- mana especially kalau balik kampung

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya dah ada produk baru, biasa pakai bedak dan syampoo jew nak kena cari ne

    ReplyDelete
  3. Bolehlah beli utk sekecik..kesian die kalo kne gigit nyamuk tergaru2

    ReplyDelete
  4. Wahhhh carrie pun dah ada produk untuk gigitan nyamuk. Harga pun berpatutan.
    Boleh beli standby bila balik kg nnti.

    ReplyDelete
  5. Wahhh bestnya produk ni..wajib ada ni kalau ada anak kecil

    ReplyDelete
  6. Wahhh bagus carrie dah ada produk baru..bagus ni kesian bebudak kalau di gigit nyamuk tergaru² kalau ank² saya sampai tinggal bekas..jadi parut huhu

    ReplyDelete
  7. Best nya kak produk ni. Dah tak risau kena gigit nyamuk kalau nk lepaskan Syafi main dekat luar waktu petang. Thanks for the info.

    ReplyDelete
  8. bila ada anak kecil, ianya menjadi satu kemestian untuk bawa ke mana-mana terutama bila balik kampung atau berjalan-jalan

    ReplyDelete
  9. Bagus produk baru dari Carrie Junior nie, tak risau anak kena gigit nyamuk dah kan..

    ReplyDelete
  10. Wah boleh try lepas ni produk baru dari carrie junior ni.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com