Shoplinks.Asia

BILA ADA SISTEM PARKING BERKUPON DI SELANGOR

BILA ADA SISTEM PARKING BERKUPON DI SELANGOR.  Mudah ke ada sistem parking berkupon sebegini?  Bagi mummy,  ada pro dan kontranya.  Tapi, ...

BILA ADA SISTEM PARKING BERKUPON DI SELANGOR.  Mudah ke ada sistem parking berkupon sebegini?  Bagi mummy,  ada pro dan kontranya.  Tapi, lagi bagus kalau selaraskan sistem parking berkupon untuk satu negeri Selangor.  Bukan ikut daerah. 

BILA ADA SISTEM PARKING BERKUPON DI SELANGOR




Nampak tak?  Ada berapa banyak kupon parking kereta yang kami ada. Untul kawasan Kajang, Klang dan Shah Alam. Ni baru dalam 1 kereta kami. Kalau kereta lagi satu bawa keluar. Kupon tak bawa. Udahnya..kene beli lagi lah kupon tu.

Koleksi kupon ni pulak. Belum masuk kupon parking lain-lain negeri lagi.  Huhu. 

Tak banyak kedai jual kupon perjam.  Kebanyakannya jual per buku. 

Makanya..berbuku-bukulah akan tersimpan dalam kereta.

Kalau dedulu senang je. Nak parking je, tekan mesin tiket parking. Bubuhlah duit syiling untuk berapa jam yang kita nak.

Mummy rasa, kalau selaraskan kupon parking untuk 1 negeri Selangor kan senang.  

You Might Also Like

6 comments

  1. sy pun setuju kalau selaraskan :) kat perak pun ikut daerah. mujur ayah memang simpan buku parking beberapa daerah ni dalam kereta.

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  2. membazir kertas kalau banyak sangat kupon yang berbeza-beza..

    kos kita meningkat ..

    tulah yang susahnya

    ReplyDelete
  3. Senangkan kalau selaraskan, kereta kami macam Linda juga ada dua tiga buku kupon parking..

    ReplyDelete
  4. Haah laa...aka perasan masa tunang nak parking kat area sungai buloh..tetiba dia kuarkan kad parking ni..dah efektif katanya...dah macam kat Melaka dan johor plak...

    ReplyDelete
  5. Ha aa kan apa salahnya buat satu yang sama utk setiap setiap negeri..

    ReplyDelete
  6. Sepang pon ada juga... sila berhati-hati yea nnt kene kompaun.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -